کد خبر : 1803853 | 22 دی 1400 ساعت 12:34 | 11.7K بازدید | 14 دیدگاه

برباتوف:

راشفورد باید برای حل مشکلش از رونالدو کمک بگیرد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو می‌تواند به بهبود شرایط مارکوس راشفورد کمک کند.

راشفورد باید برای حل مشکلش از رونالدو کمک بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در این فصل عملکرد چندان خوبی در ترکیب منچستریونایتد نداشته و تنها سه گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

مصدومیت طولانی مدت در ابتدای فصل باعث دوری او از میادین شد و پس از آن نیز این بازیکن نتوانست بار دیگر به دوران اوجش برگردد.

حالا برباتوف در مطلبی که برای روزنامه انگلیسی سان نوشته مدعی شده که این بازیکن انگلیسی باید از ستاره‌های بزرگی که در یونایتد حضور دارند برای بهبود شرایطش کمک بگیرد.

این مهاجم سابق یونایتد نوشت:« من هم روزهای مشابهی را سپری کردم اما حرف‌ها و رفتارهای بسیار معمولی می‌تواند در برگرداندن اعتماد به نفس بسیار مهم باشد. سرمربی، کادر فنی و دیگر بازیکنان می‌توانند در این زمینه به راشفورد کمک کنند. آنها بازیکنان بزرگی در یونایتد دارند. او می‌تواند با کریستیانو رونالدو صحبت کند و از او بخواهد که کمکش کند. من در شرایط بد با هیچکس صحبت نمی‌کردم چون خجالتی بودم اما این اشتباه من بود.»

 

1659604

 

برباتوف در ادامه به راشفورد توصیه کرد که اشتباهش را تکرار نکند و اظهار داشت:« اگر کسی در تیم هست که تجربه زیادی دارد و به عنوان یکی از بزرگان دنیای فوتبال مانند رونالدو شناخته می‌شود، پس باید نزد او رفت و درخواست کمک کرد. من اطمینان دارم که او برای راشفورد وقت می‌گذارد و صحبت‌های عاقلانه‌ای را مطرح می‌کند. او باید با ادینسون کاوانی هم صحبت کند. نباید رفتاری مثل من داشته باشد چون این چرخه بد روزهای سخت می‌تواند ادامه پیدا کند.»

او با تمجید از کارهای خیریه این بازیکن اضافه کرد:« راشفورد استعداد زیادی دارد و بازیکن بزرگی است. کارهایی که او در بیرون از زمین انجام می‌دهد باورنکردنی است. در زمین باید کاملا متمرکز باشد و سعی کند از این چرخه خارج شود چون متاسفانه همه مهاجمان را بر اساس گل‌های زده قضاوت می‌کنند.»

دیدگاه‌ها