کد خبر : 1807205 | 08 بهمن 1400 ساعت 12:59 | 9.4K بازدید | 8 دیدگاه

حضور در جشن صعود ایران با شماره 23؛

ششمین بازی ملی کمال فقط شش دقیقه (عکس)

کمال کامیابی‌نیا مقابل عراق چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در جشن صعود حاضر بود.

ششمین بازی ملی کمال فقط شش دقیقه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی جنگنده پرسپولیس و تیم ملی برای چهار بازی سخت ایران در بحرین که در چارچوب دور دوم گروهی انتخابی جام جهانی برگزار می‌شد با مصدومیت بسیار سختی مواجه شد و مجبور شد به تهران برگردد.

 

کمال پس از آن اتفاق و آسیب دیدگی تمام بازی‌های باقی مانده لیگ بیستم را از دست داد و با مصدومیت در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر بود. با وجود مصدومیت سخت و دوران نقاهت طولانی، او مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس قرار گرفت و قراردادش تمدید شد اما به دلیل طی کردن مراحل درمانش دیرتر از همه بازیکنان به تیم اضافه شد تا عملا چند هفته ابتدایی این فصل را نیز از دست بدهد.

 

 

شماره 11 پرسپولیس در لیگ بیستم آرام آرام خودش را به ترکیب تحمیل کرد و بار دیگر دردسر بزرگی برای همه حریفان در میانه میدان شد. عملکرد خوب او سبب شد اسکوچیچ او را در لیست انتظار ایران برای این فیفادی قرار دهد و کرونایی شدن چندبازیکن، کمال را به لیست اصلی اضافه کرد.

 

کامیابی‌نیا شب گذشته و مقابل عراق در دقیقه 87 به میدان فرستاده شد و با احتساب وقت‌‌های اضافی حدود شش دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. او به منظور بستن بازی برای حفظ نتیجه ایران به زمین رفت و چهره مصمم و جنگندگی‌اش در همان دقایق کوتاه در تصاویر معلوم است.

 

 

کمال که گفته بود با مصدومیت سختش حتی به خداحافظی از فوتبال هم فکر کرده حالا با اراده‌ای فولادی‌ خود را به جشن صعود ایران به بزرگترین رویداد فوتبالی رسانده و می‌تواند با ادامه روند خوبش یکی از مسافران قطر باشد.

 

دیدگاه‌ها