کد خبر : 1807214 | 08 بهمن 1400 ساعت 13:35 | 33.1K بازدید | 3 دیدگاه

مقاومت سخت اتلتیکو و یوونتوس

انتقال ستاره محبوب ژاوی به بارسا منتفی شد؟

گزینه شماره یک بارسا برای تقویت خط حمله آلوارو موراتاست ولی به نظر نمی رسد امکان انتقال او وجود داشته باشد.

انتقال ستاره محبوب ژاوی به بارسا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ژاوی ماه گذشته در جلسه با سران بارسلونا اعلام کرد که بهترین گزینه برای تقویت خط حمله آلوارو موراتاست و اگر امکان جذب او فراهم است، تلاش ها را شروع کنند. چند هفته بعد اما خبری از قطعی شدن این انتقال نیست چرا که پیوستن موراتا به بارسا منوط به جلب رضایت دو باشگاه است و هیچکدام هم چراغ سبز نشان نداده اند.

 

 

1685638

 

 

موراتا با قراردادی قرضی و بند خرید 35 میلیون یورویی از اتلتیکو برای یووه بازی می کند و باشگاه ایتالیایی در پایان فصل می تواند بند خرید او را فعال کند. روز گذشته خوانما لوپز مدیر برنامه های موراتا در مادرید حضور داشت و در تلاش برای راضی کردن سران اتلتیکو اما این باشگاه که با بارسا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جدالی مستقیم دارد، تمایلی برای قوی‌تر کردن رقیب خود ندارد و به همین دلیل در راه این انتقال، مانع تراشی می کند.

در واقع بارسا یاد باید بند خرید 35 میلیون یورویی موراتا را بپردازد یا قید او را بزند و از آنجا که هدف اصلی سران بارسا برای فصل بعد جذب ارلینگ هالند است، تمایلی برای انتقال قرضی با بند خرید اجباری موراتا هم ندارند. در واقع موراتا جزو اهداف صرفا کوتاه مدت بارسلوناست.

 

 

1671397

 

 

از سوی دیگر مکس آلگری سرمربی یووه هم به مسئولان باشگاه تورینی گفته است که علی رغم جذب دوشان ولاهوویچ، بهتر است موراتا هم بماند تا در ادامه فصل و با دو مهاجم باکیفیت، شانس بیشتری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

با این تفاسیر فعلا به نظر نمی رسد بارسا شانسی برای جذب موراتا داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها