کد خبر : 1807215 | 08 بهمن 1400 ساعت 13:28 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

هوانگ اوی جو؛ ستاره جدید تیم ملی کره

تیم ملی کره جنوبی روز گذشته با یک گل از سد لبنان گذشت و هوانگ اوی جو پاس گل این تیم را ارسال کرد.

هوانگ اوی جو؛ ستاره جدید تیم ملی کره

به گزارش "ورزش سه"، هوانگ اوی جو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و بازگشت به میادین موفق شد پاس گل تیمش را  در دیدار حساس برابر لبنان ارسال کند تا نشان دهد که نماینده شایسته‌ای برای کشورش در فوتبال اروپا است.


هوانگ اوی جو نامی است که در طول دوران حضور بنتو روی نیمکت کره همیشه مطرح بوده است. او در اولین حضور بنتو روی نیمکت کره در  هفتم سپتامبر 2018 به عنوان بازیکن تعویضی در جریان پیروزی 0-2 برابر کاستاریکا وارد  زمین شد و از آن پس به حضورش در ترکیب این نیم ادامه داد.


او همچنین گل‌های زیادی نیز برای کره به ثمر رسانده است. او در واقع وظیفه مهمی در زمینه گلزنی دارد و موفق شده 13 گل برای تیم بنتو به ثمر برساند.


با این حال هوانگ اوی جو دو بازی آخر سال گذشته میلادی را دور از میادین صرفا به تماشای عملکرد هم تیمی‌هایش پرداخت تا دوران مصدومیتش را پشت سر بگذارد و هرچه زودتر به ترکیب بوردو برگردد.


هوانگ اوی جو که به تازگی از بند  مصدومیت رها شده بار دیگر قدرتش را با هت تریک در دیدار خانگی برابر استراسبورگ در لیگ فرانسه به رخ کشید و برای دو دیدار دیگر تیم ملی کشورش به اردوی کره جنوبی دعوت شد.


این اولین هت تریک او در  اروپا به حساب می‌آمد و موفق شد رکورد بیشترین گل زده از سوی یک بازیکن آسیایی را با 27 گل به نام خودش به ثبت برساند.


این بازیکن روز گذشته نیز در بازی برابر لبنان پاس تک گل جیو سئونگ جو را ارسال کرد تا زمینه‌ساز پیروزی تیمش در این بازی باشد. او چنان پاس گل دقیقی برای هم تیمی‌اش ارسال کرد که فقط کافی بود پایش را دراز کرده و با یک ضربه آرام آن را وارد  دروازه کند.


هوانگ اوی جو حالا به دنبال به ثمر رساندن اولین گلش در هشت ماه اخیر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا در دیداری است که قرار است برابر سوریه در دوبی برگزار شود.


این بازیکن از ژوئن سال گذشته میلادی که برابر ترکمنستان و قطر موفق به گلزنی شد، تا به حال نتوانسته دروازه هیچ یک از حریفانش را باز کند.


هوانگ اوی جو پیش از دیدار برابر لبنان اظهار داشت:« من می‌خواهم برای ادامه بازی‌ها آماده شوم و امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن مجوز صعود به مسابقات جام جهانی را به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها