کد خبر : 1807227 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:42 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

برای جدایی از منچستریونایتد

فن دِبیک دست به دامان اسطوره آرسنال شد

هافبک ناراضی منچستریونایتد قصد جدایی از این تیم به فاصله سه روز تا پایان انتقالات زمستانی را دارد.

فن دِبیک دست به دامان اسطوره آرسنال شد

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در آژاکس به عنوان یک هافبک میانی پر انرژی شهرت پیدا کرد و همین موضوع باعث شد که او در سپتامبر 2020 به منچستریونایتد نقل مکان کند. اما ستاره هلندی تا به اینجا شرایط دشواری را در جمع شیاطین سرخ تجربه کرده و در واقع به یک نیمکت نشین محض زیر نظر اوله گنار سولسشر تبدیل شده است. 

 

 

1582671

 

 

نیمکت نشینی های پیاپی ستاره هلندی باعث شد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی در رابطه با جدایی او مطرح شود. حتی در مقطعی گفته شد که او در آستانه جدایی از جمع شیاطین سرخ قرار گرفته اما چنین اتفاقی رخ نداد و دونی فن دبیک در اولدترافورد ماندگار شد. با این حال همان طور که انتظار می‌رفت در فصل جاری نیز او همچنان یک نیمکت نشین است و در بازی‌های زیادی به میدان نرفته است.

 

 

1666943

 

 

البته انتظار می‌رفت با برکناری اوله گنار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک اوضاع نیز برای ستاره هلندی تغییر کند اما تا به اینجا هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.‌ اگرچه سرمربی آلمانی شیاطین سرخ اخیراً به حمایت از فن دبیک پرداخته و تاکید کرد که بالاخره زمان بازی او نیز فرا خواهد رسید اما اتلتیک در گزارشی مدعی شده که رانگنیک نیز مانند سولسشر به این نتیجه رسیده که هافبک هلندی برای بازی در لیگ برتر انگلیس مناسب نیست.

 

 

1499903

 

 

امروز رسانه های انگلیس ادعا کردند که فن دبیک در حال مذاکره با کریستال پالاس است تا نیم فصل دوم را قرضی برای این تیم توپ بزند. او از اورتون و نیوکاسل هم پیشنهاد دارد ولی ترجیح می دهد برای پالاس بازی کند. بر اساس این گزارش، دنیس برگ‌کمپ اسطوره باشگاه آرسنال واسطه شده تا پاتریک ویه‌را دوست صمیمی و هم تیمی سابقش را به این انتقال متقاعد کند و موفق هم شده است. ویه‌را مربی پالاس سال ها با برگ‌کمپ در آرسنال هم تیمی بود.

نکته جالب اینکه برگ‌کمپ پدر نامزد دونی فن دبیک است و همه تلاشش را کرده تا او از شرایط فعلی در یونایتد نجات پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها