کد خبر : 1807233 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:40 | 31K بازدید | 4 دیدگاه

کارت زرد میلیتائو

بهترین اتفاق برای رئال در شب توقف برزیل

ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال بامداد امروز با کارت زردی که برابر اکوادور دریافت کرد، بازی بعدی سلسائو برابر پاراگوئه را از دست داد و می تواند به مادرید برگردد.

بهترین اتفاق برای رئال در شب توقف برزیل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل بامداد امروز در زمین اکوادور با تساوی 1-1 متوقف شد. صعود سلسائو به جام جهانی قطعی شده و این بازی برای‌شان تشریفاتی بود ولی اکوادور با همین یک امتیاز هم گام بلندی برای صعود برداشت.

 

 

1686538

 

 

در یک هفته گذشته بین مسئولان تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید تنش هایی وجود داشت. رئال درخواست کرده بود که به خاطر تشریفاتی بودن بازی ها، کاسیمیرو، رودریگو، وینیسیوس و ادر میلیتائو در مادرید بمانند تا برای بازی هفته بعد برابر بیلبائو در کوپا دل ری آماده شوند ولی با این درخواست مخالفت شد.

 

 

1686540

 

1686539

 

 

برابر اکوادور سه برزیلی رئال در ترکیب ثابت بودند ولی رودریگو گوئس حتی روی نیمکت نیز حضور نداشت. او مصدوم نیست و با تصمیم فنی تیته، مربی سلسائو سکونشین شده بود. دو گلر برزیل روی نیمکت بودند ولی اثری از رودریگو نبود. گفته می شود که تیته قصد دارد از رودریگو در بازی سه شنبه برابر پاراگوئه در ترکیب اصلی استفاده کند.

 

 

1686536

 

 

در این بازی کاسیمیرو تک گل برزیل را زد، وینیسیوس دقیقه 63 تعویض شد و ادر میلیتائو هم در اواخر نیمه اول کارت زرد گرفت تا از بازی بعدی تیمش محروم شود که خبری خوش برای رئال بود. اگر مشکلی پیش نیاید، مجوز بازگشت میلیتائو به مادرید صادر خواهد شد تا او از دوشنبه به تمرینات رئال اضافه شود.

 

 

دیدگاه‌ها