کد خبر : 1807234 | 08 بهمن 1400 ساعت 14:55 | 25.4K بازدید | 20 دیدگاه

اللهیار امروز در تست‌های پزشکی هال‌سیتی

اللهیار صیادمنش بازیکن ملی‌پوش فنرباغچه، امروز تست‌های پزشکی خود را در باشگاه هال‌سیتی پشت سر خواهد گذاشت.

اللهیار امروز در تست‌های پزشکی هال‌سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کار انتقال اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی انگلیس تمام شده است. مهاجم تیم ملی که به دلیل دریافت ویزا برای حضور در انگلیس و ثبت قرارداد با باشگاه جدیدش قادر به همراهی تیم ملی در بازی برابر عراق نبود، به زودی قراردادش را به صورت رسمی با این تیم امضا خواهد کرد.

 

طبق اعلام گوکمن اوزجان روزنامه نگار روزنامه فاناتیک ترکیه، اللهیار روز گذشته راهی انگلستان شده و امروز نیز در تست های پزشکی هال‌سیتی شرکت خواهد کرد. پس از رسیدن پاسخ آزمایشات، این بازیکن ایرانی قراردادش را با تیم جدید خود به امضا خواهد رساند.

 

بنا بر اعلام رسانه های ترکیه از جمله خبرنگاران مطرحی چون اکرم کونور و یاگیز سابونجو اوغلو، ارزش قرارداد صیادمنش با هال‌سیتی مبلغی نزدیک به 5 میلیون یورو بوده که باشگاه انگلیسی متعهد شده است 50 درصد از مبلغ فروش اللهیار در آینده را به تیم ترکیه‌ای پرداخت کند.

 

طبق ادعای مدیران سابق استقلال، آنها در زمان فروش صیادمنش به فنرباغچه، 2 بند مهم را در قرارداد این بازیکن قرار داده‌اند. از جمله اینکه بابت فروش این بازیکن از فنرباغچه به هر تیم دیگری، 20 درصد از ارزش آن انتقال به آبی‌های پایتخت می رسد. ضمن اینکه 17 و نیم درصد از مبلغ فروش اللهیار از هال‌سیتی به هر تیمی دیگری نیز باید به حساب استقلال واریز شود.

 

1686563

دیدگاه‌ها