کد خبر : 1807237 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:15 | 50.7K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای لیورپول اکو

خیز بلند لیورپول برای جذب ستاره پورتو

باشگاه لیورپول تصمیم گرفته تا کار انتقال لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی پورتو را همین زمستان نهایی کند.

خیز بلند لیورپول برای جذب ستاره پورتو

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای لیورپول اکو رسانه نزدیک به باشگاه لیورپول، دو باشگاه لیورپول و پورتو بر سر انتقال لوئیز دیاز با مبلغ 40 + 25 میلیون یورو توافق کردند.

 

 

1686567

 

 

دیاز از هفته ها پیش به عنوان گزینه خرید لیورپول مطرح شده بود ولی قرمزها روی او برای فصل بعد حساب می کردند. در نهایت و با ورود تاتنهام، نظر مسئولان لیورپول تغییر کرد و برای اینکه این ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ به تیم لندنی نرود، مذاکرات با پورتو وارد مرحله ای جدی شد.

لیورپول اکو نوشته است که در ابتدا پورتو از لیورپول تقاضای 60 میلیون یورو(بدون بند متغیر) داشت ولی این رقم در مذاکره با تاتنهام کاهش قابل توجهی پیدا کرد. مساله ای که سبب شد در گفت و گوهای جدید لیورپول و پورتو دو طرف روی 40 میلیون یورو قطعی به توافق برسند. ضمن اینکه خود بازیکن هم اصرار داشت راهی لیورپول شود.

 

 

1686566

 

 

گفته می شود دیاز که در اردوی تیم ملی کلمبیا برای بازی با آرژانتین در مقدماتی جام جهانی حضور دارد، در آرژانتین تست های پزشکی لیورپول را پشت سر خواهد گذاشت و قبل از بسته شدن پنجره زمستانی که سه روز دیگر است، این انتقال رسمی خواهد شد. قرارداد دیاز با لیورپول 5 ساله است.

دیاز که با مهدی طارمی زوج موفقی در پورتو تشکیل داده، فصل جاری در 25 بازی 17 گل زده و 4 پاس گل هم داده است.

 

دیدگاه‌ها