کد خبر : 1807811 | 11 بهمن 1400 ساعت 12:06 | 31.6K بازدید | 7 دیدگاه

کونسیسائو: فروش دیاز کار پورتو را سخت‌تر کرد

نارضایتی سرمربی پورتو از جدایی زوج طارمی

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، از تصمیم این باشگاه برای فروش لوئیز دیاز چندان راضی نیست.

نارضایتی سرمربی پورتو از جدایی زوج طارمی 

به گزارش "ورزش سه"، دیاز  روز گذشته با امضای قراردادی 5.5 ساله از پورتو جدا شده و به لیورپول پیوست. گفته می‌شود مبلغ پرداختی برای جذب این بازیکن 45 میلیون یورو با 15 میلیون یورو بند پاداش است.


پورتو شب گذشته در دیدار برابر ماریتمو با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید تا اولین بازی پس از جدایی این بازیکن کلمبیایی را تجربه کرده باشد. 


کونسیسائو پس از این بازی به خبرنگاران گفت:« می‌دانید که برنامه‌ریزی‌ها در شرکت‌ها و باشگاه‌های بزرگ بر اساس اهداف انجام می‌شود. وقتی برنامه‌ریزی محدودی وجود دارد یا چنین چیزی اساسا وجود ندارد یعنی باید اهداف را بازنگری کرد و درباره آینده نزدیک فکر کرد. من در باشگاهی پر مسئولیت هستم، خودم هم انتظارات زیادی از بازیکنانم دارم اما واقعیت این است که حالا همه چیز سخت‌تر شده است. این چیزی است که ما باید به آن فکر کنیم چون دستیابی به اهداف‌مان دشوارترشده است.»

 

1651428


او هم‌چنین با اشاره دوباره به فروش دیاز اظهار کرد:« من می‌دانم در چه باشگاهی هستم، چه انتظاراتی وجود دارد و من هم چه انتظاراتی از خودم و بازیکنانم دارم. تغییری در این موضوع ایجاد نشده است. حالا ما درباره چهار بازیکن حریف می‌زنیم که سه نفر از آنها در این لیگ جز بهترین‌ها هستند (کرونا، اولیویرا و دیاز). این نام‌ها وزن خاص خودشان را دارند. حالا وظیفه من این است که راه حلی پیدا کنم. ما در‌ شرایط سختی هستیم که جنبه مالی مشخصا از موفقیت ورزشی مهم‌تر است.»


او در پاسخ به این سوال که آیا تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در روز دوشنبه انتظار خرید بازیکن جدیدی برای تیمش را دارد یا خیر صرفا گفت:« نمی‌دانم.»


دیاز این فصل با 16 گل زده در 28 بازی بهترین گلزن باشگاه پورتو به‌حساب می‌آمد.

دیدگاه‌ها