کد خبر : 1807246 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی ساوه 2 استقلال خوزستان 2

لیگ یک / پسران سهراب بازهم اسیر دقیقه 90!

آبی‌پوشان اهوازی در دیداری حساس در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کردند تا 3 امتیاز شیرین بیرون از خانه به تقسیم امتیازات منجر شود.

لیگ یک / پسران سهراب بازهم اسیر دقیقه 90!

به گزارش "ورزش سه" بعد از تغییر و تحولات انجام شده روی نیمکت خوشه طلایی و جدایی داوود مهابادی و بازگشت وحید بیاتلو، این سرمربی جوان امروز در هفته شانزدهم لیگ یک نخستین تجربه حضورش روی نیمکت تیم ساوجی را در فصل جدید لیگ یک مقابل استقلال خوزستان تجربه می‌کرد؛ این دوئل 6 امتیازی برای دو همسایه در جدول لیگ یک بسیار حائزاهمیت بود، چرا که هر دوی آن‌ها به دنبال بقا در کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بودند.

 

با توجه به مشکلات میزبانی خوشه طلایی در ورزشگاه شهید چمران ساوه، مسابقه امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک، محل میزبانی آلومینیوم در لیگ برتر برگزار می‌شد.

 

ابتدا گلزنی سلمان بحرانی مقابل تیم سابقش باعث شد تا خوشه طلایی ساوه پیش بیفتد و شاگردان بیاتلو امیدوار به کسب پیروزی با سرمربی جدید در دوئل 6 امتیازی امروز شوند اما پیش از پایان نیمه نخست، رضا مروانی توانست جبران مافات کند و گل تساوی را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

 

در نیمه دوم دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند و به دنبال گل برتری بودند که اکبر آفاقی روی ارسال ضربه کرنر توانست برای استقلال خوزستان گل بزند تا کامبک شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در بیرون از خانه تکمیل شود؛ اما این پایان کار نبود، چرا که حملات پی در پی خوشه طلایی برای جبران شکست خانگی نتیجه داد و روی تعلل مدافعان استقلال، در دقیقه 90+6 اسماعیل پوردرویش گل تساوی را برای تیمش رقم زد تا نبرد مهم هفته برنده نداشته باشد و دو تیم با تقسیم امتیازات از زمین خارج شوند.

 

در جریان مسابقه کادرفنی استقلال خوزستان اعتراضات زیادی را نسبت به عملکرد داور مسابقه داشتند.

 

خوشه طلایی برای سومین هفته متوالی تن به تساوی داد و استقلال خوزستان هم بعد از دو شکست پیاپی امروز موفق شد در اراک به امتیاز دست پیدا کند؛ با نتیجه مسابقه امروز، استقلال خوزستان 26 امتیازی در جایگاه پنجم جدول ماند و خوشه طلایی ساوه هم با 25 امتیاز در رتبه ششم جایگاهش دست‌نخورده باقی ماند.

دیدگاه‌ها