کد خبر : 1807247 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 3 – 2 رایکای بابل

لیگ یک/ کامبک دیدنی تیم روانخواه در دستگردی

تیم فوتبال سایپا در روزی که با 2 گل از رایکا عقب بود، توانست با پیروزی از زمین بازی خارج شود.

لیگ یک/ کامبک دیدنی تیم روانخواه در دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در دیداری از هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران، موفق شد بازی 2 بر صفر باخته برابر رایکا بابل را با پیروزی عوض کند و با رساندن امتیازات خود به عدد 19، از قعر جدول فاصله گرفته و جایگاه یازدهم را از آن خود کند.

 

رایکا که در 4 بازی گذشته خود تنها یک امتیاز را کسب کرده بود، به امید پشت سر گذاشتن دوران بحران خود پای به زمین مسابقه گذاشت. در سمت مقابل نیز سایپا برای پشت سر گذاشتن شکست هفته قبل برابر آرمان گهر و بازگشت به روند خوب خود در هفته های گذشته، به دنبال کسب 3 امتیاز از این بازی خانگی بود.

 

1686594

 

تیم میهمان این بازی را بسیار خوب آغاز کرد. در دقیقه 4 مصطفی آقاجانی توانست روی یک ضدحمله تند و تیز برای رایکا گلزنی کرد. در حالیکه سایپا بازی مالکانه را انجام می داد، اما این بار نوبت رضا عبدی بود که او نیز در دقیقه 42 حساب کار را 2 بر صفر کرد تا رایکا به همراه علی لطیفی در آستانه کسب یک پیروزی بزرگ قرار بگیرد.

 

در حالیکه بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود، این بار سایپا روی یک ضدحمله به گل رسید. پس از اینکه ضربه کرنر رایکا از دست رفت، حسین مالکی توپ را از آن خود کرد و به سمت دروازه حریف پیش رفت. او توپ را به علیرضا خدایی رساند که این بازیکن در دومین دقیقه از وقت های تلف شده توانست با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر سنگربان رایکا عبور داده و گل نخست سایپا را به ثمر برساند تا شاگردان روانخواه با روحیه بهتری راهی رختکن شوند.

 

در نیمه دوم نیز بازگشت دیوانه وار سایپا به بازی تکمیل شد و ابتدا ایمان غلامی پس از حرکت در پشت محوطه جریمه، با یک ضربه فنی توپ را به زاویه مخالف فرستاد و گل تساوی را برای شاگردان امید روانخواه به ثمر رساند. در ادامه نیز علیرضا خدایی روز خوب خودش را تکمیل کرد و گل سوم و پیروزی بخش سایپا را به ثمر رساند. ارسال این بازیکن از سمت راست، به شکلی مستقیم وارد دروازه رایکا شد تا سایپا اینگونه گل برتری خود را به ثمر برساند.

 

1686595

 

در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید تا خودروسازان موفق شوند بازی دو بر صفر باخته را با یک پیروزی شیرین عوض کنند. این تیم همچنین یک رتبه در جدول رده بندی صعود کرد و به جایگاه یازدهم رسید. رایکا نیز 15 امتیازی و در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها