کد خبر : 1807249 | 08 بهمن 1400 ساعت 15:55 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ملاثانی صفر- شهرداری همدان صفر؛

لیگ یک/ نتیجه بی‌فایده برای ملاثانی و همدان

شاگردان اشکش و طلایی‌منش به تساوی بدون گل و بی‌ارزش مقابل هم رضایت دادند.

 لیگ یک/ نتیجه بی‌فایده برای ملاثانی و همدان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ دسته اول، تیم پایین جدولی استقلال ملاثانی از ساعت ۱۴ امروز در یک مسابقه خانگی مقابل شهرداری همدان رده یازدهمی قرار گرفت.

 

استقلال ملاثانی که پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی و ثبت دو مساوی و یک شکست، موفق شد در دیدار اخیرش با یک گل شاهین شهرداری بوشهر را شکست بدهد، امروز در رسیدن به یک برد خانگی ناکام ماند و نتوانست با عبور از سد شهرداری همدان صعود چهار پله‌ای در جدول را تجربه کند.

 

شهرداری همدان نیز که از شرایط آرمانی ابتدای فصل فاصله گرفته و طی ۱۰ هفته گذشته لیگ یک هیچ مسابقه‌ای را به برتری به پایان نرسانده بود، امروز هم همین روند را دنبال کرد و به چهارمین تساوی متوالی دست یافت.

 

همدانی‌ها که پس از سه شکست و هفت مساوی پای به دیدار امروز مقابل استقلال ملاثانی گذاشته بودند، در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یک نتیجه بی‌فایده برای هر دو تیم رقم بخورد.

 

تیم استقلال ملاثانی با تساوی در مسابقه امروز ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ دسته اول قرار گرفت و شهرداری همدان هم با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا، در رتبه دهم ماند.

دیدگاه‌ها