کد خبر : 1807265 | 08 بهمن 1400 ساعت 17:28 | 44K بازدید | 14 دیدگاه

مظاهری مى تواند قراردادش را فسخ کند؟

رشید مظاهرى دروازه بان ذخیره استقلال در نیم فصل اول به دنبال جدایى از جمع شاگردان مجیدى است.

مظاهری مى تواند قراردادش را فسخ کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهرى هفته گذشته نامه اى را به باشگاه استقلال و سازمان لیگ ارسال کرده و در خصوص عدم دریافت بخشى از مبلغ قرارداد خودش هشدار داده که طبق قانون هشدار قبل از فسخ قرارداد محسوب مى شود.

مظاهرى پیش از این با فسخ یک طرفه از تراکتور جدا شد که با شکایت باشگاه تبریزى همراه بود. در زمان مدیریت مددى فسخ قرارداد را یک بار دیگر تجربه کرد و حالا در آستانه فسخ سوم قرار دارد. گذشته از اینکه اقدام مظاهرى با واکنش هواداران استقلال در فضاى مجازى همراه است باید دید سنگربان آبى ها مى تواند در مقطع از این تیم جدا شود؟

طبق قرارداد مظاهرى و استقلال ٢٠ درصد از مبلغ مورد توافق در ابتداى فصل پرداخت شده ،  درصد دوم باید قبل از پایان نیم فصل پرداخت مى شد که استقلالى ها مدعى هستند دریافتى مظاهرى به ٣٠ درصد؜ رسیده اما او همچنان اجازه فسخ ندارد.

بر اساس قانون بازیکنان ٣٠ روز بعد از گذشتن مهلت پرداخت مى توانند جهت فسخ اقدام کنند اما اگر نیم فصل هفته پانزدهم به تاریخ ٢٣ دى محاسبه شود باز هم از فرصت استقلالى‌ها براى پرداخت ١٠ درصد؜ باقیمانده حداقل دو هفته باقى است.

مرجع رسیدگى به این پرونده در نهایت کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال خواهد بود اما اگر مظاهرى قبل از صدور حکم این کمیته با باشگاه جدیدى به توافق برسد در صورتى که این فسخ غیر قانونى تلقى شود با مجازات سنگینى مواجه خواهد شد و حتى مثل ماجراى بلبلى ممکن است باشگاه بعدى او هم با محرومیت نقره داغ شود.

باید دید در نهایت کار مظاهرى و استقلال به جنگ در راهروهاى فدراسیون مى رسد یا بین دو طرف توافقى صورت مى پذیرد.

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها