کد خبر : 1807284 | 08 بهمن 1400 ساعت 18:24 | 5.7K بازدید | 7 دیدگاه

آلیسون: از کمک داور ویدیویی راضی هستم

آلیسون بکر، دروازه‌بان تیم ملی برزیل، از این که کمک داور ویدویی دوبار به کمکش آمده بسیار خوشحال است.

آلیسون: از کمک داور ویدیویی راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل امروز در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف اکوادور رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.

این بازی شاید یکی از عجیب‌ترین دیدارها در سال‌های اخیر و پس از استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی بود، چرا که داور زمین بارها تصمیماتی گرفت که از سوی کمک داور ویدیویی رد شد.

این داور اهل کلمبیا یک بار در نیمه اول کارت قرمز مستقیمی به آلیسون نشان داد که پس از بررسی صحنه روی نمایشگر کنار زمین آن را به کارت زرد تبدیل کرد و در نیمه دوم و وقت‌های تلف شده بازی نیز کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد و او را برای دومین بار از زمین اخراج کرد که باز هم از سوی کمک داور ویدیویی رد شده و این کارت زرد پس گرفته شد تا آلیسون همچنان در زمین بماند.

 

1686458

 

همین اتفاق باعث شد که این دروازه‌بان برزیلی پس از بازی از سیستم کمک داور ویدیویی ابراز رضایت و خوشحالی کند.

آلیسون پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می‌کنم این اولین باری بود که چنین اتفاقی رخ می‌داد. من از کمک داور ویدیویی راضی هستم. اگر به خاطر آنها نبود ما به شکل غیرمنصفانه‌ای تنبیه شده بودیم.»

این دروازه‌بان لیورپول با اشاره به نقش مهمی که VAR در این بازی ایفا کرد ادامه داد:« من فکر می‌کنم هم تیمی‌هایم هم امروز کمک بسیاری به من کردند. آنها با انتقاد و اعتراض به تصمیم داور نقش مهمی داشتند. این اتفاق یک بار دیگر اهمیت استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال را نشان داد.»

دیدگاه‌ها