کد خبر : 1807308 | 08 بهمن 1400 ساعت 19:55 | 23.2K بازدید | 3 دیدگاه

میزبانی عجیب شیلی؛ کاور به جای پرچم کمک داور!

شرایط میزبانی شیلی از تیم ملی آرژانتین در دیدار شب گذشته این دو تیم بسیار عجیب بود.

میزبانی عجیب شیلی؛ کاور به جای پرچم کمک داور!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و شیلی شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان لیونل اسکالونی بودند که با نتیجه 1-2 برابر حریف به پیروزی رسیدند.

اتفاقات عجیبی در جریان برگزاری این دیدار رخ داد که یکی از آنها مربوط به کمک داورهای حاضر در این دیدار بود.

رافائل تراسی و پیرسلس باسولز، دو کمک داور این بازی، فراموش کرده بودند پرچم‌هایشان را از هتل با خود به همراه بیاورند و مسئولان ورزشگاه محل برگزاری بازی نیز پرچم زاپاس در اختیار نداشتند تا به این دو نفر بدهند.

همین موضوع باعث شد که آنها از کاور ماموران ورزشگاه به عنوان پرچم استفاده کنند و این موضوع از نگاه کاربران شبکه‌های اجتماعی دور نماند.

 

1686688

 

بسیاری از آنها باور داشتند که این اتفاقی است که تنها  در کشورهای آمریکای جنوبی رخ می‌دهد و امکان ندارد چنین چیزی در دیدار بین دو کشور اروپایی دیده شود.

با این حال این دو داور به مسئولان بازی اطلاع دادند که باید پرچم‌ها را از هتل به ورزشگاه بیاورند و بنابراین نیمه دوم با حالت عادی و با پرچم‌های معمول کمک داوران برگزار شد.

پیش از رودریگو دی پل، هافبک آرژانتینی، نیز از شرایط میزبانی عجیب کشور شیلی انتقاد کرده و مدعی شده بود که پس از رسیدن پرواز این تیم به شیلی، به بازیکنان اجازه داده نشد از دستشویی استفاده کنند و آب نیز در اختیار آنها قرار داده نشد.

دیدگاه‌ها