کد خبر : 1807318 | 08 بهمن 1400 ساعت 21:03 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

راز و نیاز قبل از تاریخ سازی بزرگ (عکس)

ملی پوشان فوتبال کشورمان پیش از شروع بازی با عراق در میان تشویق هواداران برای کسب برد از خدای خود کمک خواستند.

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه 1400، لحظاتی خاطرانگیز و فراموش نشدنی برای فوتبال ایران بود؛ در این روز، سریع ترین و بی حرف و حدیث ترین صعود به جام جهانی را در تاریخ فوتبال کشورمان شاهد بودیم.

 

شاگردان اسکوچیچ که عملکرد کم نوسانی در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در آسیا داشتند، روز گذشته با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عراق، در فاصله سه بازی مانده به پایان مسابقات، به عنوان اولین تیم آسیایی، صعود خود به قطر 2022 را قطعی کردند.

 

این دیدار در حضور محدود تماشاگران برگزار شد تا بازیکنان تیم ملی بعد از مدت ها یک بازی خانگی با حضور هواداران خودی را تجربه کنند. این یک اتفاق خوب در یکی از حساس ترین بازی های تیم ملی در این دور بود.

 

ملی پوشان فوتبال کشورمان که در روز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه، به دنبال کسب یک برد دیگر و تبدیل پنج شنبه 7 بهمن به روزی تاریخی در ورزش ایران بودند، پیش از شروع بازی و در مراسم آغازین، در میان تشویق حاضرین در ورزشگاه، برای پیروزی و ثبت رکورد رویایی شان با خدای خود به راز و نیاز پرداخته و از او طلب یاری کردند.

 

این راز و نیاز در پایان کار جای خود را به شکر گزاری و جشن صعودی داد که خواسته ملی پوشان و میلیون ها ایرانی بود که پای گیرنده هایشان مثل همیشه دعاگوی ملی پوشان بودند و برای موفقیت آنها انرژی مثبت می فرستادند.

 

 

دیدگاه‌ها