کد خبر : 1807328 | 08 بهمن 1400 ساعت 21:57 | 36.7K بازدید | 10 دیدگاه

پرواز عربستان به توکیو برای بازی انتقام (عکس)

شاگردان هروه رنارد در عربستان دنبال کسب امتیاز از ژاپن و قطعی کردن صعود خود به جام جهانی هستند ولی اتفاقات بازی رفت این مسابقه را حساس‌تر می‌کند.

پرواز عربستان به توکیو برای بازی انتقام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عربستان توانسته نتایج بسیار خوبی را کسب کند و با شش پیروزی و یک تساوی همانند ایران صدر نشین گروه خود است. سعودی‌ها با وجود نوزده امتیازی شدن هنوز صعود خود را قطعی نکرده‌اند اما از بخت بسیار بالایی برای صعود مستقیم به قطر 2022 برخوردارند.

 

شاگردان هروه رنارد برای صعود مستقیم به جام جهانی، حداکثر نیازمند کسب 3 امتیاز از 3 تقابل خود هستند. آنها باید به مصاف ژاپن، چین و استرالیا بروند؛ دو دیدار بعدی آنها خارج از خانه و در شهرهای توکیو و پکن برگزار می شود و سبزپوشان عربستان بسیار امیدوارند با شکست دادن ژاپن در خانه کار صعود را یکسره کنند اما کار بسیار سختی مقابل سامورایی‌های ژاپن خواهند داشت.

 

عربستان در دور رفت و در دیداری جنجالی توانست ژاپن را شکست دهد. مسابقه ای که با حواشی بسیار زیادی بین مایا یوشیدا کاپیتان چشم بادامی ها و هواداران عربستانی پیش آمد و با مسخره شدن یوشیدا توسط هواداران عربستانی بدون شک انگیزه ویژه‌ای برای انتقام در این بازیکن و هم‌تیمی‌هایش وجود دارد. 

 

تیم ملی عربستان سه‌شنبه دیدار حساسی با ژاپن 15 امتیازی در توکیو خواهد داشت و میزبان نیز نمی‌خواهد به هیچ وجه در خانه امتیاز از دست بدهد. اگر در توکیو برای عربستان نتیجه مورد نظر به دست نیاید، سعودی ها می توانند جشن صعود را در چین برگزار کنند.

 

1686738

دیدگاه‌ها