کد خبر : 1807354 | 09 بهمن 1400 ساعت 08:49 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

عطایی: با اطلاعات دقیق به مصاف حریفان می‌رویم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت:‌ کادر فنی در فاصله پایان لیگ برتر تا شروع لیگ ملت‌‌ها، اطلاعات گذشته، فردی و بازی‌های دوستانه حریفان را به دقت بررسی خواهد کرد تا با اطلاعات دقیق و به روز به مصاف حریفان برویم.

عطایی: با اطلاعات دقیق به مصاف حریفان می‌رویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز آمل در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود و هر دو تیم بسیار تاکتیکی و منظم بازی کردند.
 

سرمربی تیم والیبال هراز آمل ادامه داد: ما در ست نخست، خوب عمل نکردیم و نتوانستیم فاصله ایجاد شده را جبران کنیم. در نتیجه پیکان به راحتی برنده شد. در نهایت و در یک جنگ تمام عیار ما باختیم. اگر شانس با ما یار بود، شاید بازی به ست پنجم کشیده می‌شد.

 

عطایی گفت: مسابقات سختی در پلی‌آف پیش روی ماست و هیچ تیمی حاشیه امنیت نخواهد داشت. در لیگ امسال، هر تیمی قابلیت پیروز شدن و شکست دادن حریف خود را دارد. پیکان در بازی‌های قبلی به حریفانی ضعیف‌تر از خودش باخته بود ولی امروز مقابل ما برنده شد. در مجموع اگر تیمی خوب بازی نکند، قطعا می بازد.

 

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد مشخص شدن حریفان ایران در لیگ ملت‌های 2022 تصریح کرد: پس از پایان لیگ، حدود 2 ماه و نیم تا شروع لیگ ملت‌ها فاصله داریم که زمان قابل قبولی است. کادر فنی در این فرصت قابل قبول، اطلاعات گذشته، فردی و بازی‌های دوستانه حریفان را به دقت بررسی خواهد کرد. ما با اطلاعات دقیق و به روز به مصاف حریفان خواهیم رفت.

 

 

تیم لبنیات هراز آمل با 13 برد و 37 امتیاز در مکان سوم جدول و پیکان با  13 برد و 40 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها