کد خبر : 1807355 | 09 بهمن 1400 ساعت 09:14 | 13.7K بازدید | 6 دیدگاه

توافق با اورتون انجام شد؛ لمپارد در آستانه بازگشت

فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی، به زودی به عنوان سرمربی جدید اورتون معرفی خواهد شد.

توافق با اورتون انجام شد؛ لمپارد در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، رافائل بنیتس پس از چندین هفته کسب نتایج ضعیف سرانجام شانزدهم ژانویه از هدایت اورتون برکنار شد تا این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این مربی اسپانیایی باشد.

حالا سایت گل مدعی شده که لمپارد بالاتر از دانکن فرگوسن و ویتور پریرا پس از چندین جلسه مصاحبه که روز جمعه در لندن برگزار شده، توانسته توجه مدیران اورتون را به خود جلب کند.

انتظار می‌رود لمپارد با کادر فنی و افراد مدنظر خودش که یک سال قبل پیش از جدایی از چلسی نیز با آنها کار می‌کرد به این تیم ملحق شود.

در طول این مدت و پس از جدایی بنیتس، فرگوسن به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده داشته و در تنها دیداری که روی نیمکت اورتون نشسته شکست 0-1 برابر استون ویلا را تجربه کرده است.

 

1566172

 

روز گذشته وین رونی، ستاره سابق اورتون، نیز تایید کرد که مدیران این باشگاه برای قبول هدایت این تیم با او تماس‌هایی داشته‌اند اما او به این پیشنهادات پاسخ منفی داده و ترجیح داده همچنان به حضورش در دربی کانتی ادامه دهد.

لمپارد هم مانند رونی دوران حرفه‌ای مربیگری‌اش را در دربی کانتی شروع کرد و اولین بار در فصل 19-2018 روی نیمکت این تیم نشست. او پس از آن هدایت چلسی را برعهده گرفت تا اولین مربی انگلیسی این باشگاه پس از دو دهه لقب بگیرد.

این مربی جوان موفق شد چلسی را در  اولین فصل حضورش روی نیمکت این تیم به مقام چهارم لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی برساند. با این حال نتایج ضعیف در فصل بعدی باعث شد که او در سال 2021 از این تیم کنار گذاشته شود و توماس توخل جانشین او روی نیمکت آبی‌های لندن شود.

دیدگاه‌ها