کد خبر : 1790945 | 17 آبان 1400 ساعت 20:40 | 28K بازدید | 9 دیدگاه

فرانک لمپارد در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

گفته می‌شود فرانک لمپارد در آستانه هدایت نوریچ قرار گرفته است.

فرانک لمپارد در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، پیش بینی می‌شد بعد از خریدهای فوق‌العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی 2020، این تیم با فرانک لمپارد در قامت یک مدعی ظاهر شود اما اوضاع هرگز بر وفق مراد سرمربی انگلیسی و آبی‌ها پیش نرفت و آنها حتی تا اواسط جدول لیگ برتر انگلیس نیز پایین آمدند.

 

نتایج ضعیف چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد باعث شد انتقادات از اسطوره آبی ها اوج بگیرد و نهایتاً او در اواسط فصل گذشته از هدایت این باشگاه برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد؛ کسی که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی نتایج شگفت انگیزی با این تیم کسب کرده است. آبی ها فصل گذشته با توخل به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ دست یافتند و در فصل جاری نیز فعلاً صدرنشین لیگ برتر هستند.

 

 

1566172

 

 

اما حالا به نظر می‌رسد بعد از نزدیک به یک سال دوباره فرانک لمپارد در آستانه بازگشت به دنیای مربیگری قرار گرفته است. در همین راستاFootball Insider گزارش داده که باشگاه انگلیسی در حال انجام مذاکرات نهایی با لمپارد است تا او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کنند. به نظر می رسد که تا به اینجا مذاکرات امیدوار کننده بوده و می توان گفت که لمپارد در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

 

گفتنی است نوریچ در حال حاضر شرایطی کاملاً بحرانی را تجربه می‌کند و با پنج امتیاز در قعر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. در واقع لمپارد در صورت قبول هدایت این تیم کار دشواری برای خارج کردن نوریچ از بحران پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها