کد خبر : 1807356 | 09 بهمن 1400 ساعت 09:27 | 10.5K بازدید | 7 دیدگاه

ولاهوویچ: می‌خواهم باعث افتخار یوونتوس شوم

دوشان ولاهوویچ، ستاره جدید یوونتوس، از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد.

ولاهوویچ: می‌خواهم باعث افتخار یوونتوس شوم

به گزارش "ورزش سه"، ولاهوویچ روز گذشته به صورت رسمی و با امضای قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو از فیورنتینا جدا شده و به یوونتوس ملحق شد.

این مهاجم 22 ساله تا ژوئن 2026 با یووه قرارداد دارد و از این پس دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی دریافت خواهد کرد. بندهای پاداشی به ارزش 10 میلیون یورو نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد.

او در اولین گفتگوی رسمی‌اش  پس از پیوستن به جمع بازیکنان یووه از این که بالاخره موفق شده پیراهن این تیم را به تن کند ابراز خوشحالی کرد.

ولاهوویچ به دپارتمان رسانه‌ای بیانکونری گفت:« یوونتوس نشانگر غرور، سنت و خانواده است. آنها همیشه تا آخرین لحظه در میدان حضور دارند و هرگز تسلیم نمی‌شوند. این تیم همیشه بر همه چیز اولویت دارد و من در خدمت سرمربی و هم تیمی‌هایم هستند و سعی می‌کنم به بهترین شکل به آنها کمک کنم.»

 

1686767

 

این مهاجم صربستانی با اشاره به این که در روز تولدش به صورت رسمی به یووه ملحق شده اضافه کرد:« ما همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهیم و دوست داریم در آینده پیشرفت کنیم. امروز تولد من است که روزی بسیار عالی و خاص برایم به حساب می‌آید. این یکی از بهترین تولدهایی است که تا به حال تجربه کرده‌ام. می‌خواهم باعث افتخار یوونتوس باشم. ما همیشه برای همه اهدافمان می‌جنگیم!»

ولاهوویچ این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موفق شد در 24 بازی در تمامی رقابت‌ها 20 گل برای فیورنتینا به ثمر برساند و چهار پاس گل نیز ارسال کند که آماری بسیار خوب به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها