کد خبر : 1807376 | 09 بهمن 1400 ساعت 10:32 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار فلورانس: ولاهوویچ قوانین کرونا را شکست!

داریو ناردلا، شهردار فلورانس، از این که دوشان ولاهوویچ برای حضور در تورین پروتکل‌های بهداشتی کرونا را زیر پا گذاشته ابراز ناراحتی کرد.

شهردار فلورانس: ولاهوویچ قوانین کرونا را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ شب گذشته با امضای قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو از فیورنتینا جدا شده و به یوونتوس ملحق شد.

این بازیکن 22 ساله حالا تا ژوئن 2026 با یوونتوس قرارداد دارد و قرار است دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی از این باشگاه دریافت کند.

همچنین گفته می‌شود که بندهای پاداشی نیز در این قرارداد در نظر گرفته شده که می‌تواند مبلغ دریافتی را تا 10 میلیون یوروی دیگر افزایش دهد.

انتقال این بازیکن به یوونتوس جنجال و حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث عصبانیت بسیاری از هواداران متعصب فیورنتینا شد که با نصب بنرهایی در بیرون از ورزشگاه خانگی این تیم، اقدام به تهدید ولاهوویچ کردند.

 

1686749

 

حالا شایعاتی مبنی بر این موضوع به گوش می‌رسد که شاید این بازیکن صربستانی برای شرکت در آزمایش‌های پزشکی باشگاه یوونتوس قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را زیر پا گذاشته باشد.

این شایعه حتی به گوش شهردار فلورانس نیز رسیده و او با انتشار پستی در صفحه رسمی توییترش نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

ناردلا با اشاره به احتمال زیر پا گذاشته شدن برخی از قوانین از سوی این بازیکن  نوشت:« اگر این خبر تایید شود، این موضوع که ولاهوویچ قوانین ملی قرنطینه را با ترک زودهنگام فلورانس شکسته بسیار جدی است. یک قهرمان ورزشی که چنین رفتاری از خودش  نشان می‌دهد! این مایه سرافکندگی است.»

هنوز مشخص نیست که آیا ادعاهای مطرح شده در این زمینه درست است یا شایعه‌ای است که صرفا از روی ناراحتی و عصبانیت هواداران فیورنتینا به خاطر پیوستن این بازیکن به رقیب قدیمی منتشر شده است.

دیدگاه‌ها