کد خبر : 1807364 | 09 بهمن 1400 ساعت 10:10 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش فدراسیون برای بازگرداندن سردار آزمون

تیم ملی فوتبال ایران در بازی با عراق به دلیل ابتلای سردار آزمون به کرونا نتوانست از وجود این مهاجم در ترکیب بهره ببرد. به همین خاطر اسکوچیچ تیم ملی را با یک مهاجم یعنی مهدی طارمی به میدان فرستاد.

تلاش فدراسیون برای بازگرداندن سردار آزمون 

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام مجتبی خورشیدی – سرپرست تیم ملی، فدراسیون فوتبال پیگیر وضعیت سردار آزمون است و اگر نتیجه تست مجدد او منفی از آب در آید تلاش خواهد کرد مقدمات حضور او را در اردوی تیم ملی برای بازی با امارات را مهیا کند؛ مسابقه ای که روز سه شنبه 12 بهمن ساعت 18 در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

 

چهارشنبه هفته گذشته باشگاه زنیت با ارسال نتیجه تست سردار آزمون برای فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد این مهاجم مبتلا به کرونا شده و نمی تواند اردوی تیم در دبی را ترک کرد و به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق شود. پیش از این کارشکنی باشگاه زنیت علیه سردار آزمون و تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده بود که این موضوع واکنش های فدراسیون فوتبال را به همراه داشت و حتی در این باره مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی اعلام کرد فدراسیون فوتبال با فیفا نامه نگاری کرده است. 

 

در شرایطی که نتیجه تست مجدد سردار آزمون منفی شود شاهد حضور دوباره این بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ایران خواهیم بود. در این صورت اسکوچیچ می تواند در بازی با امارات تیم ملی را با دو مهاجم یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان بفرستد. در غیر اینصورت باز هم ترجیح سرمربی کروات تیم ملی این خواهد بود که تیم ملی با تک مهاجم همانند دیدار با عراق بازی کند.

دیدگاه‌ها