کد خبر : 1807372 | 09 بهمن 1400 ساعت 10:32 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

در بازی با سوریه اتفاق افتاد 

قهر تماشاگران با تیم ملی فوتبال امارات!

تیم ملی فوتبال امارات در حالی برای بازی با ایران فردا وارد تهران می شود که از استقبال اندک تماشاگران در بازی با سوریه هنوز در بهت بسر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی با سوریه در هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2022 برای اماراتی ها خیلی مهم بود به این خاطر که کسب سه امتیاز این بازی موقعیت آنها را در رده سوم جدول تثبیت می کرد و این یعنی صعود به مرحله پلی آف و حفظ شانس صعود به جام جهانی. به همین بهانه فدراسیون فوتبال امارات برای حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور و هم چنین حضور تماشاگران تصمیم به برگزاری بازی در استادیوم آل مکتوم باشگاه النصر در دبی گرفت و اعلام کرد ورود به استادیوم و هم چنین انجام معاینات پزشکی برای تماشاگران رایگان است. با این وجود تماشاگرانی که برای بازی با سوریه به استادیوم آمدند خیلی کم بود و حتی می توان گفت حضور سوری ها در استادیوم پرشورتر بود. 

 

1686798

 

1686797

 

 فهد المنسور، رئیس انجمن هواداران تیم ملی فوتبال امارات در این خصوص به امارات الیوم گفت: به نظر من این به نتایج تیم ملی فوتبال امارات در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و هم چنین جام ملت های عرب در دوحه بر می گردد. حضور کم تماشاگران اماراتی در استادیوم برای بازی با سوریه خیلی غم انگیز بود اما من به این خاطر تماشاگران را سرزنش نمی کنم. چرا که نتایج به دست آمده از سوی تیم ملی فوتبال امارات مردم را به حضور پرشور در استادیوم تشویق نمی کند. با این حال من از فدراسیون فوتبال امارات تشکر می کنم که به منظور حضور پرشور تماشاگران اماراتی در استادیوم امکانات خوبی را برای آنها ایجاد کرده بود. با نتایج خوب تیم ملی فوتبال امارات در بازی های پیش رو به طور حتم بار دیگر تماشاگران برای حضور در استادیوم و تشویق تیم ملی فوتبال امارات از خود اشتیاق نشان خواهند داد. 

 

گفتنی است تیم ملی فوتبال امارات در بازی با سوریه با دو گل به برتری رسید و با 9 امتیاز در رده سوم جدول گروه  A قرار دارد.

دیدگاه‌ها