کد خبر : 1807373 | 09 بهمن 1400 ساعت 10:35 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سایپا و امیدواری برای پایان خوب (عکس)

مصاف سایپا مقابل رایکا در ورزشگاه پاس قوامین یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌‍های لیگ دسته اول بود.

به گزارش "ورزش سه"، در این مسابقه سایپا خیلی زود با گل دقیقه سه از شاگردان لطیفی عقب افتاد و در شرایطی که بهتر از تیم میهمان بازی می‌کرد، با توجه به شیوه بازی مالکانه‌ای که امید روانخواه در دستور کار خودش و تیمش دارد، باز هم روی یک ضدحمله اینبار در دقیقه 41 گل خورد تا شرایط سختی برای بازگشت به این مسابقه داشته باشد.


با این حال حرکت بسیار خوب حسین مالکی بازیکن باتجربه سایپا سبب شد تا آنها پیش از رفتن به رختکن گل اول را در وقت‌های اضافی توسط علی خدایی بازیکن سابق پرسپولیس بزنند و با شروع دوم امیدواری زیادی به تغییر نتیجه و کسب پیروزی داشتند که این مهم برای نارنجی پوشان تهرانی با دو گل از ایمان غلامی و علی خدایی در دقایق 64 و 74 رقم خورد و آنها سه امتیاز مهم این دیدار خانگی را از آن خودشان کردند.

 

1686800


سایپا در هفته هایی ابتدایی لیگ اگرچه موفق شد خیبرخرم آباد و مس کرمان را شکست دهد، اما دیگر با سعید اخباری به پیروزی دست پیدا نکرد تا مدیران باشگاه تصمیم به استفاده از روانخواه بگیرند. این مربی جوان حالا در ششمین دیداری که به عنوان سرمربی سایپا فعالیت می‌کرد، موفق شد دومین پیروزی خود را جشن بگیرد و به واسطه همین پیروزی سایپا 19 امتیازی شد تا به رتبه یازدهم جدول رده بندی صعود کند.

 

1686801


یک هفته به پایان رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و در هفته پایانی تیم فوتبال سایپا باید در همدان به مصاف شهرداری این شهر برود؛ دیداری که اگر با سه امتیاز برای شاگردان روانخواه همراه شود، آنها با توجه به 22 امتیازی شدن می‌توانند به رویاپردازی خود برای جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول مسابقات فکر کنند.

 

1686802

دیدگاه‌ها