کد خبر : 1807408 | 09 بهمن 1400 ساعت 12:19 | 169.5K بازدید | 33 دیدگاه

ظاهر داور برزیلی، سوژه کاربران شد

داوری که کسی جرات اعتراض به او را ندارد (عکس)

ظاهر آماده و ورزشکارانه اندرسون دارونکو، داور برزیلی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

داوری که کسی جرات اعتراض به او را ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرژانتین و شیلی بامدان جمعه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با پیروزی 1-2 شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

یکی از نکات جالبی که در جریان این بازی مورد توجه بسیاری از هواداران و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت ظاهر داور این دیدار بود.

اندرسون دارونکو از برزیل قضاوت این بازی را برعهده داشت و ظاهر ورزشکارانه و قدرتمند او نشان می‌داد که جدای‌ از قضاوت در زمین فوتبال، در رشته بدنسازی نیز مشغول فعالیت است.

 

1686849

 

بازوهای قدرتمند و پر از خالکوبی او باعث شده که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به شوخی با حضور در کسوت داوری در زمین بازی بپردازند.

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از اندرسون دارونکو در صفحه توییترش نوشت:« این داور برزیلی روز گذشته قضاوت دیدار حساس بین آرژانتین و شیلی را برعهده داشته است. به دلایل مشخصی هیچ‌کس هیچ اعتراضی به تصمیمات او نداشته است...»

 

1686851

 

یکی دیگر از کاربران ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی تیم ملی آرژانتین در این دیدار نوشت:« زنده‌باد آرژانتین!! نکته اصلی حاضر در زمین داور برزیلی این بازی به نام اندرسون دارونکو بود.»

کاربری دیگر هم با انتشار تصویری از این دیدار با حضور دارونکو نوشت:« این دارو برزیلی احتمالا تنها داوری است که هیچ‌یک از بازیکنان تمایلی ندارند که با او وارد بحث و جدل شوند.»

 

1686850

 

اندرسون دارونکو یکی از داوران جوان کشور برزیل به‌‌حساب می‌آید که 41 ساله دارد و با اندام ورزیده و قد 1.88 متری توانسته توانایی‌هایش را برای قضاوت دیدارهای حساس در منطقه آمریکای جنوبی نشان دهد.

نکته جالب دیگری که در جریان بازی آرژانتین و شیلی در تیم داوری رخ داد این بود که کمک داورهای دارونکو فراموش کردند که پرچم‌هایشان را با خود به‌همراه بیاورند.

آنها پس از حضور در ورزشگاه به مسئولان بازی اطلاع دادند که پرچم‌هایشان در هتل جا مانده و در نتیجه مجبور شدند  در نیمه اول از کاورهای ماموران حاضر در ورزشگاه به‌عنوان پرچم استفاده کنند تا پرچم اصلی بین دو نیمه به دست آنها برسد. گفته می‌شود جریمه سنگینی از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای آنها در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها