کد خبر : 1807427 | 09 بهمن 1400 ساعت 13:58 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

کاش بقیه بازی‌ها را هم ببریم

فاطمی: طارمی می‌تواند در هر تیم بزرگی بازی کند

فراز فاطمی می‌گوید حق اسکوچیچ است که تیم ملی ایران را در جام جهانی قطر هدایت کند و نباید شرایط بحرانی ایران در دور قبل را فراموش کنیم.

فاطمی: طارمی می‌تواند در هر تیم بزرگی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز فاطمی بازیکن سابق سرخابی‌ها و تیم ملی راجع به مسابقه ایران مقابل عراق گفت: با توجه به تغییراتی که در ترکیب داشتیم یک مقدار زمان لازم بود که اعتماد به نفس لازم را تیم پیدا کند و به روحیه هجومی برسد. بعد از ۲۰ دقیقه بازی فوق العاده‌ای از تیم ملی دیدیم؛ کارهای ترکیبی خوب با داشتن مالکیت توپ و خلق موقعیت‌های فراوان بود و بچه‌ها فوق العاده کار کردند. از همین جا به آنها خداقوت می‌گویم چون موقعیت ایجاد کردن جلوی عراق همیشه برای ما مشکل بوده ولی الان یک گل زدیم و چهارتا نزدیم.

 

او در خصوص اعتماد به اسکوچیچ برای جام جهانی گفت: به نظرم باید صد در صد به اسکوچیچ برای جام جهانی اعتماد کنیم چون حقش است. نباید فراموش کنیم زمانی‌که او تیم را گرفت چه شرایط بحرانی‌ای داشتیم و برای صعود به همین مرحله شانس کمی برای ما قائل بودند ولی از آن مرحله به بهترین شکل عبور کرد و در دور نهایی هم فوق العاده کار کرد. او با حرفه‌ای‌گری می‌تواند از قابلیت‌های بچه‌ها به بهترین شکل استفاده کند. اسکو اعتماد به نفس خوبی به بچه‌ها می‌دهد و بازی به بازی تیم او بهتر شده است. پاداش اسکوچیچ سرمربی‌گری ایران در جام جهانی است و باید این هدیه را به او بدهیم.

فاطمی در خصوص عملکرد طارمی و گل منجر به صعودش گفت: طارمی بازیکن حرفه‌ای و فوق العاده‌ای است و مهاجم کاملی در سطح بین الملل است. چون پست تخصصی خودم بوده نظرم این است که او همه چیز تمام است و می‌تواند در بزرگترین تیم‌های دنیا بازی کند. او از نظر سرزنی، پیدا کردن فضاهای خالی، بازی با پای چپ و راست و... بی ایراد است.

 

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت: حیف است که رکوردی که ایران در گروهش ایجاد کرده خراب شود. خیلی قشنگ می‌شود که بتوانیم بازی‌های باقی‌مانده را هم ببریم. می‌توانیم از بازیکنان نیمکت‌مان که آنها هم فوق العاده هستند استفاده کنیم و اگر به آنها بها دهیم مشخص می‌شود در جام جهانی به چه کسانی می‌شود اعتماد کرد و دیگر ترسی از بابت مصدومیت و محرومیت نداریم.

دیدگاه‌ها