کد خبر : 1807435 | 09 بهمن 1400 ساعت 14:31 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

جادو و جنبل سرمربی مس ساخته حسودان است

محمودی‌نیا، مربی مس می‌گوید فیلم پخش شده از حسین‌خانی و ربط دادن آن به جادوگری بی انصافی بوده است.

جادو و جنبل سرمربی مس ساخته حسودان است

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که بحث حضور جادوگران در فوتبال ایران داغ است و حتی روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال علنا به این موضوع و متهم شدن به ارتباط با جادوگر واکنش نشان داده بود، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن سرمربی مس کرمان به جادوگری متهم می‌شود.

 

محمودی نیا مربی مس در توضیح این اتفاق گفت: فیلم پخش شده از فرزاد حسین‌خانی بی انصافی محض بود و این بی اخلاقی ها در تیم کنونی مس جایگاهی ندارد. فرزاد سرمایه فوتبال کرمان است و نباید اجازه دهیم با این افتراها به شخصیتش خدشه وارد شود. جادو و جنبل ساخته و پرداخته ذهن خیال پردازان و حسودان است.  

مربی مس در خصوص شرایط تیم‌شان بیان کرد: مقاطعی از فصل کار سخت می شود و روز بد هر تیم است بازی با پارس جم روز بد ما بود. کادر فنی، بازیکنان و مدیریت در اوج هماهنگی با یکدیگر اند. امسال اجازه ورود حواشی به تیم را نمی‌دهیم. از هم اکنون بازیکنانی مدنظر داریم تا تیم را تقویت کنیم و به وقتش رسانه‌ای می‌کنیم. ما یک هدف دوساله داریم و برای رسیدن به این هدف کل مجموعه مس با یکدیگر هم رای و متحد است. بازی با خیبر برای‌مان حساس است اما تمام تلاشمان را به‌کار می‌بندیم تا بهترین نتیجه را در آخرین بازی نیم فصل بگیریم.

 

دیدگاه‌ها