کد خبر : 1807446 | 09 بهمن 1400 ساعت 15:15 | 28.5K بازدید | 9 دیدگاه

درگیری خامس و هواداران کلمبیا پس از شکست عجیب

خامس رودریگز ستاره تیم ملی کلمبیا در پایان بازی برابر پرو با هواداران کلمبیایی درگیر شد.

درگیری خامس و هواداران کلمبیا پس از شکست عجیب

به گزارش "ورزش سه"،  در ادامه بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها کلمبیا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرو شد. تنها گل این بازی را ادیسون فلورس در دقیقه 85 برای پرو به ثمر رساند.

تیم تحت‌هدایت ریکاردو گارکا با این برد 20 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد. شاگردان رینالدو روئدا هم با قبول این شکست 17 امتیازی باقی ماندند و به رده ششم جدول سقوط کردند.

 

 

1686874

 

 

در پایان بازی که مثل همیشه در متروپولیتانو بارانکیا برگزار شد، بخش عمده‌ای از ورزشگاه با سوت‌های اعتراضی ممتد و شعارهای تند، ملی‌پوشان کلمبیا را بدرقه کردند. اشیایی نیز به سمت کادر فنی و بازیکنان پرتاب شد.

 

 

1686947

 

 

خامس رودریگز ستاره کلمبیا که از این وضعیت آزرده خاطر شده بود، رو به هواداران کرد و با لحنی اعتراضی از آنها خواست که دست از سوت زدن بردارند و نزدیک بود شرایط تنش‌زا شود که اعضای تیم تدارکات کلمبیا او را به تونل ورزشگاه هدایت کردند. در میان ملی‌پوشان کلمبیا داوید اوسپینا،دروازه‌بان تیم، ناراحت‌ترین فرد بود و بیشتر از همه مورد انتقاد قرار گرفت. او با سری پایین و بدون پاسخ به سوال خبرنگاران راهی رختکن شد.

بازی بعدی کلمبیا برابر آرژانتین است که حکم مرگ و زندگی را دارد.

 

دیدگاه‌ها