کد خبر : 1807463 | 09 بهمن 1400 ساعت 16:14 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

ایمن حسین همراه تیم در لبنان؛

مجوز ورود به مهاجم عراق داده شد

مهاجم تیم ملی عراق اجازه سفر به لبنان و همراهی تیمش را پیدا کرد.

مجوز ورود به مهاجم عراق داده شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق در حالی روز سه‌شنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی باید مقابل لبنان قرار بگیرد که کشور میزبان قصد داشت مانع از حضور یک بازیکن عراقی در بیروت شود.

 

ایمن حسین، مهاجم اصلی تیم ملی عراق که در دیدار اخیرشان مقابل ایران هم حضور ثابت در ترکیب داشت و نمایش خوبی ارائه کرده بود، به دلیل سفر به سرزمین‌های اشغالی به همراه باشگاه نیروی هوایی، با مشکلاتی در سفر به لبنان مواجه بود.

کشور لبنان اعلام کرده بود ایمن حسین به‌خاطر سفر به سرزمین‌های اشغالی اجازه ندارد همراه با تیم ملی عراق به بیروت سفر کند، اما مشکل سفر این بازیکن حل شده و او همراه با دیگر ملی‌پوشان عراق به لبنان رفته است.

فدراسیون فوتبال عراق تایید کرد مشکل ورود ایمن حسین به لبنان با همکاری وزارت ورزش و وزارت امور خارجه عراق و هم‌چنین همکاری طرف لبنانی حل شده و این بازیکن می‌تواند در بازی روز سه‌شنبه به میدان برود.

 

ایمن حسین که عضو باشگاه ام‌صلال قطر است، در ۱۶ مسابقه فصل جاری لیگ ستارگان ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده و علاوه بر آن، در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز یک گل برابر امارات زده است.

دیدگاه‌ها