کد خبر : 1807467 | 09 بهمن 1400 ساعت 16:22 | 42.9K بازدید | 2 دیدگاه

باید از قیافه دیاز ترسید

توهین عجیب به هم‌تیمی طارمی؛ شبیه قاچاق‌چی‌هاست

مقاله منتشر شده در یک نشریه پرویی علیه لوئیس دیاز، واکنش هایی منفی در کشور کلمبیا داشت.

توهین عجیب به هم‌تیمی طارمی؛ شبیه قاچاق‌چی‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرو بامداد امروز توانست در زمین کلمبیا پیروز شده و شانس صعودش به جام جهانی 2022 قطر را افزایش دهد. بازی تا دقیقه 85 بدون گل دنبال می شد که پرو به گل رسید و به این ترتیب کلمبیا برای ششمین بازی متوالی از کسب پیروزی بازبماند و در این شش بازی حتی موفق به زدن یک گل هم نشده است.

روز قبل از این بازی مقاله منتشر شده در نشریه پرویی "ترومه"، جنجال ساز شده بود. نویسنده این مطلب با نام مستعار "ال بومباردرو"، به دو بازیکن کلمبیا توهین کرده بود و با وجود اینکه نشریه مذکور چندان مشهور نیست اما این مطلب بازتاب منفی گسترده ای در کلمبیا داشت.

 

 

1686566

 

 

نویسنده در ابتدا به غیبت لوئیز موریل و دووان زاپاتا دو مهاجم ارزشمند کلمبیا در این بازی اشاره کرده بود و این‌که درغیاب این دو، مدافعان پرو نباید مشکل چندانی برای مهار بوره و فالکائو داشته باشند اما تاکید کرده بود که لوئیز دیاز، ستاره پورتو که گفته می‌شود به‌زودی راهی لیورپول خواهد شد، مهره‌ای خطرناک است و آلدیتو کروز مدافع راست پرو هرگز نباید منطقه خود را ترک کند.

نکته عجیب اینکه نویسنده برای توصیف دیاز نوشته بود:« دیاز چهره‌ای هم‌چون هفت تیر کش‌ها و قاچاق‌چی‌ها دارد و باید از او ترسید.»

 

 

1517572

 

 

نویسنده هم‌چنین به داوید اوسپینا گلر کلمبیا هم توهین کرده بود. او اوسپینا را با شخصیت اصلی یکی از برنامه‌های کمدی معروف مکزیک مقایسه کرده و نوشته بود که او روی دستکش‌هایش کَره دارد و نمی تواند یک توپ را هم مهار کند! 

سوتی اوسپینا در بازی 4 سال قبل پرو و کلمبیا بهانه‌ای برای نویسنده بود تا این گلر سابق آرسنال و حال حاضر ناپولی را زیر سوال ببرد.

 

 

دیدگاه‌ها