کد خبر : 1807511 | 09 بهمن 1400 ساعت 20:33 | 71K بازدید | 6 دیدگاه

شکار صیادمنش در کی‌کوم استادیوم (عکس)

دوربین‌های غیرحرفه‌ای حاضر در ورزشگاه هال سیتی، ستاره ایرانی بعدی این باشگاه را با لنز خود شکار کردند.

شکار صیادمنش در کی‌کوم استادیوم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت‌های چمپیونشیپ، هال سیتی در استادیوم خانگی خود یعنی کی‌موم میزبان سوانسی بود که با 2 گل زودهنگام به پیروزی رسید و به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان داد.

 

در شرایطی‌که لیگ جزیره در تعطیلات خود به سر می‌برد، اللهیار صیادمنش در کی‌کوم استادیوم دیده شد تا همگان بابت پیوستن او به هال‌سیتی اطمینان حاصل کنند و اکنون همه چیز مهیای معرفی رسمی این بازیکن توسط باشگاه انگلیسی است.

 

در دقایق نخست آغاز این بازی، تماشاگران حاضر در استادیوم با دوربین‌های غیر حرفه‌ای خود و از فاصله‌ای دور تصویری از صیادمنش را شکار کردند که در قسمت جایگاه ویژه کی‌کوم استادیوم نشسته و منتظر آغاز دیدار تیم جدیدش است.

 

1686987

 

تصویر صیادمنش به سرعت توسط هواداران هال سیتی در فضای مجازی منتشر شد و پس از آن بود که در دقیقه 78 مسابقه نیز کارگردان تلویزیونی این بازی، تصویری از اللهیار را در کنار آجون ایلیجالی مالک میلیاردر و ترک هال سیتی نشان داد که نظاره‌گر پیروزی تیمش بود.

 

روز گذشته نیز ایلیجالی در یک نشست خبری، به‌صورت رسمی از موفقیت اللهیار در تست‌های پزشکی خبر داده بود و حتی به این بازیکن ایرانی لقب محمد صلاح بعدی را داد. اکنون نیز با حضور صیادمنش در استادیوم، پیوستن این بازیکن ایرانی به هال سیتی قطعی است. تیمی که با پیروزی امروز توانست به رتبه هجدهم جدول رده بندی صعود کرده و از قعر جدول 24 تیمی فاصله بگیرد.

 

1686988

دیدگاه‌ها