کد خبر : 1807516 | 09 بهمن 1400 ساعت 20:59 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو سنسی:

مانچینی به این انتقال تشویقم کرد

استفانو سنسی، هافبک خلاق و جدید سمپدوریا مدعی شد روبرتو مانچینی موافق انتقال او به این تیم بوده است.

مانچینی به این انتقال تشویقم کرد

به گزارش "ورزش سه"، استفانو سنسی، هافبک 26 ساله و ایتالیایی با قراردادی قرضی و شش ماهه به تیم سمپدوریا ملحق شد تا در نیم فصل دوم در لباس این تیم به میدان برود. استفانو سنسی بعد از سپری کردن دورانی دشوار و مصادف با نیمکت نشینی در اینتر، با روبرتو مانچینی در این رابطه مشورت کرده و انتقال به سمپدوریا مورد تایید سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز قرار گرفته است.

 

استفانو سنسی گفت: "من با روبرتو مانچینی قبل از دیدا صحبت کردم و او در مورد سمپدوریا خیلی خوب و مثبت صحبت کرد. مانچینی به من توصیه کرده و من را تشویق کرد که به سمپدوریا ملحق شوم و او مدعی شد این راه حل درستی است. برای من انتقال به سمپدوریا مسیر خوبی برای تولد دوباره‌ام است. من دو سال سخت را سپری کردم، اما اکنون اینجا هستم. آخرین گلم را در سری آ در مراسی به ثمر رساندم و حالا امیدوارم بتوانم گل‌های بیشتری با این پیراهن بزنم.

 

1687000

 

من خیلی خوشحالم که راهی سمپدوریا شده و در این باشگاه بزرگ با تاریخچه‌ای غنی در ادامه فصل بازی خواهم کرد. من بی صبرانه منتظر شروع مسابقات و حضور در ترکیب سمپدوریا هستم. گلزنی در کوپا ایتالیا در آخرین بازی با لباس اینتر برای من بسیار مهم بود و نتیجه بازی را تعیین کرد.

 

اما افکار من همیشه ثابت و بدون تغییر مانده است. من با تمام وجود می‌خواستم راهی سمپدوریا شده و با لباس این تیم دوباره به ثبات برسم. شماره پنج که شماره من است در اختیار کسی در رختکن سمپدوریا نبود و من تصمیم گرفتم ماجراجویی خود در این تیم را با همین شماره شروع کنم."

دیدگاه‌ها