کد خبر : 1807529 | 09 بهمن 1400 ساعت 23:02 | 56K بازدید | 1 دیدگاه

دنی پارخو:

فاصله‌ای تا انتقال به بارسلونا نداشتم

دنی پارخو، هافبک اسپانیایی ویارئال از احتمال انتقال به بارسلونا در گذشته صحبت کرده است.

فاصله‌ای تا انتقال به بارسلونا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، دنی پارخو، هافبک جنگنده و فعلی ویارئال در مقطعی که در والنسیا بازی می‌کرد، مورد توجه ارنستو والورده، سرمربی اسبق بارسلونا قرار گرفته و فاصله‌ای تا این انتقال بزرگ نداشت. اما در نهایت دنی پارخو بعد از مدتی راهی ویارئال شد و والورده نیز به‌علت کسب نتایج پرفراز و نشیب از بارسلونا جدا شد. حالا دنی پارخو در مورد آن مقطع و شایعات انتقال به نوکمپ با رادیو مارکا گفت‌و‌گو کرده است.

 

1687010

 

دنی پارخو گفت: "وقتی ارنستو والورده هدایت این باشگاه را بر عهده داشت، فرصت بازی در بارسلونا را داشتم. البته در نهایت این اتفاق رخ داد و من ترجیح دادم راهی والنسیا شوم، زیرا والنسیا نیز باشگاه بزرگی است که برای کسب عناوین مهم و بزرگ مبارزه می‌کند.

 

مالکان باشگاه عملکرد فوق العاده‌ای در سمت خود داشتند. حالا ما در  در شرایطی قرار گرفته‌ایم که انتظارات از والنسیا برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ اروپا بالا بوده و رقابت در لالیگا نیز به اوج رسیده بود. عملکرد ویارئال در فصل جاری؟ اتفاقات شروع فصل برای ما بسیار بد رقم خورد، زیرا ما نمایش خوبی ارائه می‌دادیم و فوتبال ناعادلانه بود. حالا اما ما به خصوص در خانه عملکرد درخشانی داریم و فضای داخل تیم نیز خوب است."

دیدگاه‌ها