کد خبر : 1807696 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:02 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

شکست آ. ا. ک آتن با حاج‌صفی

مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان باخت تیمش مقابل وولوس به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را دوباره در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و از میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد در فهرست نفراتش بهره نمی‌برد، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم اسپیروس لوئیس مقابل تیم رده دهمی وولوس قرار گرفت.

 

یاران حاج‌صفی که پس از یک شکست و یک تساوی در دیدار هفته گذشته به برتری رسیده بودند، در مسابقه خانگی امشب نتوانستند مقابل وولوس صاحب امتیاز شوند و در حالی که یک پنالتی از دست دادند، بازنده زمین را ترک کردند.

 

 

1687242

 

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دیدار امشب با گلی که در لحظات پایانی دریافت کرد، با نتیجه ۲ بر یک مقابل ولووس شکست خورد تا ۳۶ امتیازی بماند، فرصت صعود به رده دوم جدول سوپر لیگ یونان را از دست بدهد و در جایگاه سوم بایستد.

 

احسان حاج‌صفی، بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که گفته می‌شد بخاطر ابتلا به کرونا نتوانسته در اردوی تیم ملی ایران حضور پیدا کند، امشب حضور ۷۹ دقیقه‌ای مقابل وولوس داشت و سیزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

 

میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد، دو بازیکن ایرانی دیگر آ. ا. ک آتن یونان بخاطر همراهی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، امشب در لیست دیدار مقابل وولوس حضور نداشتند.

دیدگاه‌ها