کد خبر : 1807700 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:16 | 37.1K بازدید | 69 دیدگاه

مصر 2 – مراکش 1؛

کامبک شاگردان کی روش با شعبده صلاح

تیم ملی مصر با غلبه بر مراکش راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های افریقا 2022 شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر با دو برد و یک باخت، پایین تر از نیجریه به عنوان تیم دوم از گروه چهارم جام ملت های افریقا 2022 راهی مرحله یک هشتم شد و در این مرحله موفق شد بعد از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه، ساحل عاج را شکست داده و حریف مراکش در مرحله یک چهارم نهایی شود.

 

 

1687247

 

 

شاگردان کی روش برای راه یابی به جمع چهار تیم عصر امروز در ورزشگاه احمدو آهیجو مقابل مراکش قرار گرفتند؛ تیمی که در مرحله قبل با حساب دو بر یک از سد مالاوی گذشته بود.

 

بازی با برتری تیم مراکش شروع شد و این تیم در دقیقه ششم به گل اول رسید. در حالی که دو تیم هنوز مشغول محک زدن هم بودند، مراکش صاحب یک ضربه پنالتی شد و سوفیانه بوفال آن را وارد دروازه مصر کرد تا بازی یک بر صفر شود. بازی فیزیکی و پر تنش دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا صلاح و هم تیمی هایش بازنده راهی رختکن شوند.

 

 

1687248

 

 

در حالی که چشم امید همه مصری ها به صلاح بود، ستاره لیورپول به خوبی از پس بار سنگینی که به دوش می کشید بر آمده و گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند. تنها هشت دقیقه از شروع بازی در نیمه دوم گذشته بود که مو صلاح دروازه مراکش را باز کرد تا بازی یک – یک شود. در ادامه بازی گل دیگری به ثمر نرسید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

 

حساسیت بالای بازی و فشار زیادی که روی اعضای دو تیم بود باعث ایجاد درگیری های در بازی شد که مهمترین آن در دقیقه 75 رخ داد؛ جایی که یک بزن بزن نسبتا شدید را بین اعضای دو تیم در کنار خط طولی زمین شاهد بودیم. این درگیری به قطع شدن جریان بازی به مدت چند دقیقه انجامید. محمد، دروازه بان دوم تیم مصر که به دلیل مصدومیت دروازه بان اول در بازی گذشته جای او را گرفت و در ضربات پنالتی خوش درخشید در دقایق پایانی این نیمه مصدوم شد و در حالی که کی روش قصد تعویضش را داشت ترجیح داد با مصدومیت به بازی ادامه دهد.

 

 

1687251

 

1687250

 

 

بازی در وقت های تلف شده با تعویض دروازه بان مصر و ورود دروازه بان سوم این تیم به بازی در جریان بود که شاگردان کی روش موفق به زدن گل دوم شدند. این گل روی پاس محمد صلاح و ضربه ترزگه در دهانه دروازه به ثمر رسید تا ستاره لیورپول با یک گل و یک پاس گل، نقشی پررنگ در کامبک رویایی تیمش داشته باشد. تلاش های مراکش برای به تساوی کشاندن بازی حاصلی در پی نداشت و این مصر بود که با تبدیل شکست یک بر صفر به برد دو بر یک راهی دیدار نیمه نهایی جام ملت های افریقا شد.

 

 

1687252

 

1687249

دیدگاه‌ها