کد خبر : 1807738 | 11 بهمن 1400 ساعت 02:25 | 23.6K بازدید | 3 دیدگاه

برد پورتو بدون طارمی و دیاز مقابل یاران علیپور

مهاجم ایرانی ماریتیمو در شب شکست تیمش برابر پورتو ۹۰ دقیقه بازی کرد.

برد پورتو بدون طارمی و دیاز مقابل یاران علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو با بهره‌مندی از علی علیپور در ترکیب و خط حمله‌اش، از ساعت ۲۴ یکشنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم دوم دراگائو در حالی به مصاف پورتو صدرنشین رفت که مهدی طارمی در فهرست این تیم حضور نداشت.

 

پورتو در حالی که برخلاف مسابقات اخیرش ستاره‌های زیادی مثل مهدی طارمی، لوئیز دیاز، سرجیو اولیویرا و ... را در اختیار نداشت، با نمایشی هجومی در نیمه اول توانست یک گل به ثمر رساند و برنده به رختکن برود.

 

بازیکنان پورتو در دقیقه ۱۸ با پاس‌های پیاپی و یک کار تمرین شده، روی یک ارسال زمینی از جناح راست به مقابل دروازه ماریتیمو، توسط اوانیلسون به گل اول مقابل یاران علیپور دست پیدا کردند.

 

پورتو نیمه دوم را نیز توفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ روی یک سانتر زمینی از سمت راست که دوباره توسط اوتاویو فرستاده شد، با شوت نه چندان خوب په‌په، مهاجم برزیلی خود که همراه با دفع اشتباه دروازه‌بان ماریتیمو بود، به گل دوم رسید.

 

1687301

 

ماریتیمو که طی چهار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال سه پیروزی و یک مساوی داشت و به دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری برای پنجمین مسابقه پیاپی بود، در دقیقه ۵۳ روی یک ضربه ریباند شده توسط ادگار کاستا به گل اول دست یافت ولی در ادامه نتوانست دروازه یاران طارمی را برای دومین بار باز کند و صاحب امتیاز شود.

 

یاران علیپور با شکست ۲ بر یک خارج از خانه در این دیدار ۲۴ امتیازی و در رده نُهم جدول لیگ برتر پرتغال ماندند و تیم پورتو نیز با این برد ۵۶ امتیازی شد تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند و فاصله خود با اسپورتینگ لیسبون رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به ۹ امتیاز افزایش بدهد.

 

علی علیپور که پیش از این در ۱۹ دیدار موفق شده بود چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در دیدار مقابل پورتو حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت ولی مهدی طارمی بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران در فهرست پورتو نبود.

دیدگاه‌ها