کد خبر : 1807742 | 11 بهمن 1400 ساعت 08:27 | 16.6K بازدید | 6 دیدگاه

این‌جا همه امیدوار به بازی مقابل اماراتند (عکس)

صعود تیم ملی دست اسکوچیچ را برای انتخاب ترکیب مقابل امارات در دور هشتم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران به رهبری دراگان اسکوچیچ توانست دست به کار بزرگی بزند و با شکست عراق در ورزشگاه آزادی سریع‌ترین صعود به جام جهانی را طی 6 دوره‌ای که توانسته خودش را به مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان برساند، تجربه کرد. 


این مهم برای فوتبال ایران در حالی رقم خورد که سرمربی کروات تیم ملی پس از پشت سر گذاشتن مرحله دوم مقدماتی جام جهانی که فوتبال ایران پس از ویلموتس درگیر بحران بزرگی شده بود و باید در چهار مسابقه باقی‌مانده چهار پیروزی را به‌دست می‌آورد، به هیچ‌وجه ریسک نکرد و سعی کرد پس از گذر از این مرحله و در هفت مسابقه قبلی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از بهترین نفراتش در ترکیب اصلی بهره ببرد و حتی در مصاف با عراق و در شرایطی که مهدی طارمی خیلی دیر به اردو رسیده بود و حواشی خاصی هم پیرامون محمدحسین کنعانی‌زادگان وجود داشت، از این دو بازیکن استفاده کرد تا با تمام توان تیمش را برای قطعی کردن صعود به مصاف سبزپوشان عراقی بفرستد؛ اتفاقی که به شکل بسیار خوبی رقم خورد و تیم ملی ایران با پیروزی یک بر صفر و 19 امتیازی شدن جواز صعود به قطر 2022 را کسب کرد.


حالا در شرایطی سه مسابقه دیگر پیش روی تیم ملی ایران مقابل امارات، کره جنوبی و لبنان باقی مانده که دراگان اسکوچیچ با توجه به قطعی شدن حضور در جام جهانی قطر می‌تواند از نفرات جایگزینی در ترکیب اصلی بهره ببرد که می‌توانند در جام جهانی به کمک تیمش بیایند. این عکس که از آخرین تمرین تیم ملی ثبت شده نیز همین موضوع را نشان می‌دهد و برخلاف بازی‌های گذشته که برخی بازیکنان نمی‌توانستند خودشان را در ترکیب اصلی تصور کنند، حالا می‌توانند امیدوار باشند که با صلاح‌دید سرمربی کروات تیم ملی فرصت حضور در ترکیب اصلی یا حضور به‌عنوان بازیکن ذخیره در سه بازی باقی‌مانده برای‌شان رخ دهد.

 

1687310

 

1687308

 

1687307

 

1687311

 

1687309

 

کاوه رضایی از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بوده ولی فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش نداشته است. او امیدوار است در این سه مسابقه و همین‌طور بازی‌های دوستانه تا جام جهانی فرصت بیشتری به‌دست بیاورد.

 

1687306

دیدگاه‌ها