کد خبر : 1807744 | 11 بهمن 1400 ساعت 08:45 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

اردوی اول شهاب؛ بوی پیراهن تیم ملی!

مهاجم آماده باشگاه زوریا امیدوار است حتی برای دقایقی هم که شده بتواند تجربه پوشیدن پیراهن ملی را به‌دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" در 3-4 سال گذشته شهاب زاهدی در قامت مهاجم فیکس در لیگ اوکراین آنقدر توانست در لباس تیم‌های المپیک دونتسک و زوریا بدرخشد که همه نگاه‌ها به درخشش او خیره شد و سرانجام رویای چندین ساله‌اش برای دعوت به تیم ملی محقق شد و او توانست به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

 

زاهدی فصل رویایی را در زوریا گذرانده و حتی شایعاتی درباره عضویت در تیم ملی اوکراین به میان آمده بود؛ سرانجام اسکوچیچ با دعوت از این مهاجم 26 ساله روی شایعات خط قرمز کشید تا این مهاجم در اردوی ملی حاضر شود.

 

1687316

 

حالا اما رویای این مهاجم سابق پرسپولیس، فراتر از حضور در اردوی ملی است؛ شهاب زاهدی در رقابت با بازیکنانی چون مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و کاوه رضایی امیدوار است بتواند به پیراهن تیم ملی برسد و همه تلاش خود را به‌کار بسته تا نظر اسکوچیچ را در تمرینات جلب کند.

 

شهاب زاهدی در مقابل عراق 90 دقیقه نیمکت‌نشین بود و اولین تجربه نیمکت‌نشینی‌اش در تیم ملی را به‌دست آورد و حالا امیدوار است سه‌شنبه در مقابل امارات اولین تجربه بازی برای تیم ملی فوتبال ایران را هم به‌دست آورد و حتی در قامت یار تعویضی به ترکیب تیم ملی اضافه شده و فرصت بازی زیرنظر دراگان اسکوچیچ را داشته باشد که البته با توجه به تراکم بازیکنانی که در این پست روی نیمکت در خدمت تیم ملی بوده‌اند بعید است این فرصت محدود به زاهدی برسد .

دیدگاه‌ها