کد خبر : 1807750 | 11 بهمن 1400 ساعت 09:21 | 24.7K بازدید | 14 دیدگاه

درخواست یوفا از کارلتو؛ امتحان مربیگری بده!

یوفا از کارلو آنچلوتی، سرمربی موفق رئال مادرید، خواسته که پیش از حضور دوباره روی نیمکت این تیم در امتحان مربیگری شرکت کند.

درخواست یوفا از کارلتو؛ امتحان مربیگری بده!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی که تابستان امسال پس از 6سال دوری بار دیگر به رئال مادرید بازگشت یکی از موفق‌ترین مربیان دنیای فوتبال به‌حساب می‌آید که افتخارات بسیاری را در طول دوران حضورش روی نیمکت در تیم‌های مختلف ب‌دست آورده است.

حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدرک مربیگری آنچلوتی در تاریخ 31 دسامبر 2021 منقضی شده است.

این یعنی یوفا نامه‌ای را برای هشدار به این مربی 62 ساله ایتالیایی ارسال کرده و از او خواسته در امتحانی شرکت کند تا بار دیگر مجوز او برای نشستن روی نیمکت را تمدید کند.

 

1676523

 

آنچلوتی در طول دوران حضورش روی نیمکت در لیگ‌های مختلف موفق شده 21 جام قهرمانی را در سطح باشگاهی با تیم‌هایی چون میلان، چلسی، پی اس جی، رئال مادرید و بایرن مونیخ به‌دست آورد.

او سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، قهرمانی لیگ ایتالیا، قهرمانی لیگ فرانسه، قهرمانی لیگ آلمان، قهرمانی لیگ انگلیس، دو جام جهانی باشگاه‌ها و هم‌چنین سوپرکاپ اسپانیا را در کارنامه دارد که همین چند هفته پیش در‌ دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال موفق شد آن را به‌دست آورد.

در این خبر هم‌چنین به نکته جالبی اشاره شده که فدراسیون فوتبال اسپانیا با ارسال نامه‌ای به یوفا در نهایت ادب و احترام به آنها یادآوری کرده که امتحان گرفتن از آنچلوتی پس از این که هدایت باشگاه‌های مختلف را در 1200 بازی برعهده داشته کمی احمقانه به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها