کد خبر : 1807751 | 11 بهمن 1400 ساعت 09:32 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

بگوویچ: شاهین را در لیگ یک حفظ می‌کنم

وینکو بگوویچ با تایید خبر حضور خود در تیم شاهین بوشهر گفت این تیم را در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور حفظ خواهد کرد.

بگوویچ: شاهین را در لیگ یک حفظ می‌کنم 

به گزارش "ورزش سه"، او که درآخرین حضور در فوتبال ایران هدایت تیم گل گهر سیرجان را برعهده داشت می‌گوید: می‌دانم موقعیت شاهین در جدول رده بندی مسابقات اصلا خوب نیست و این تیم امتیازات زیادی را از دست داده است اما با کمک بازیکنان و هم‌چنین حمایت تماشاگران و به امید خدا این تیم را در جدول بازی‌های لیگ یک نگه خواهم داشت. 

 

او تاکید کرد در تلاش برای گرفتن بلیت سفر به ایران است و در روزهای آینده در تمرینات شاهین شهرداری بوشهر حاضر خواهد شد. 

 

شاهین شهرداری بوشهر با 5 امتیاز از 16 بازی! در رده هفدهم جدول قرار دارد. بگوویچ در این‌باره هم توضیح داد: من جدول رده بندی را دیدم و می‌دانم اختلاف امتیاز ما با تیم بالایی در جدول 10 امتیاز است اما با این حال نگاه روشنی به آینده دارم و می‌گویم با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران از روزهای سخت عبور خواهیم کرد و در نهایت در جدول رده بندی بازی‌ها باقی می‌مانیم. 

 

سالاری، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر هم در خصوص حضور این مربی در بوشهر گفت: در تلاش هستیم امکانات مورد نظر این مربی را در تیم مهیا کنیم تا او دغدغه‌ای برای حفظ این تیم در جدول بازی‌ها نداشته باشد.

دیدگاه‌ها