کد خبر : 1807762 | 11 بهمن 1400 ساعت 10:00 | 217.9K بازدید | 65 دیدگاه

روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی قطر 

پرسپولیس برنده مذاکرات فشرده رضاییان و شیخ الدحیل؟

در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ ستارگان قطر، همه منتظر روشن شدن وضعیت رامین رضاییان هستند.

پرسپولیس برنده مذاکرات فشرده رضاییان و شیخ الدحیل؟

به گزارش ورزش سه، دو سال پیش بود که باشگاه الدحیل قطر با امضای قراردادی با رامین رضاییان، مدافع راست ملی‌پوش ایرانی را به‌خدمت گرفت تا پس از انتقال مرتضی پورعلی گنجی به السد، یکی از انتقال‌های بزرگ این سال‌ها برای بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان رقم بخورد.

 

رامین روزهای پرفراز و نشیبی را در الدحیل گذراند و به‌عنوان مدافع و هافبک راست در ترکیب این تیم به میدان رفت و در لیگ قهرمانان آسیا هم گلی خاطره انگیز را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند اما حذف الدحیل از آسیا و باخت رقابت در لیگ به السد، باعث شد تا مدیران این باشگاه تصمیم به تغییر در فهرست لژیونرهای خود بگیرند و رضاییان هم در این ماجرا به تیم السیلیه قرض داده شد.

 

باوجود لحظات شیرین در السیلیه اما قعرنشینی این تیم در لیگ ستارگان سبب شده تا تغییر در فهرست بازیکنان برای نجات از سقوط در دستور کار قرار بگیرد و خود رضاییان به نظر دیگر تمایلی به بازی در این تیم ندارد تا به این‌ترتیب جدایی، تنها راه برای او و تیم مالکش باشد.

 

1687337

 

اگرچه در روزهای اخیر شایعات و گمانه‌زنی درباره آینده رضاییان اوج گرفته اما او هنوز قراردادش را با الدحیل فسخ نکرده و باتوجه به پایان پنجره زمستانی در قطر تا پایان دوشنبه، انتظار می‌رود که امروز تکلیف او روشن شود.

 

باتوجه به اینکه تصمیم‌گیری دو باشگاه الدحیل و السیلیه را یک شیخ قطری برعهده دارد، بنابراین رضاییان به یک توافق برای جدایی نیاز دارد و به نظر می‌رسد مسائل مالی، مهم‌ترین اختلاف او با باشگاهش است.

 

قرارداد رامین رضاییان با الدحیل به شکلی است که او از گران‌ترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان بوده است و به همین سبب عملیات فسخ و جلب رضایت به این سادگی‌ها هم نیست‌. رضاییان که احتمالا راه حلی را برای جدایی مسالمت آمیز از الدحیل پیدا خواهد کرد، پس از این قطع همکاری، در حالی وارد نقل و انتقالات ایران خواهد شد که در بازار زمستانی لیگ خلیج فارس جزو مهم‌ترین و چه‌بسا ستاره اصلی خواهد بود.

 

به جز پرسپولیس که مشتری اصلی و مقصد احتمالی رامین محسوب می‌شود، او هم‌چنان مدنظر دارد تا فوتبال خود را خارج از ایران دنبال کند. اگرچه ظاهرا مذاکراتی جدی و در سکوت مطلق در جریان است تا او در برهوت نقل و انتقالات زمستانی راهش را به جای دیگر کج نکند.

دیدگاه‌ها