کد خبر : 1807777 | 11 بهمن 1400 ساعت 10:53 | 11.7K بازدید | 6 دیدگاه

عذرخواهی وزیر؛ بازی بدون تماشاگر است

بعد از اینکه ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد دیدار ایران در برابر امارات بدون حضور تماشاگر برگزار می شود وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد که این تصمیم را تغییر دهد.

عذرخواهی وزیر؛ بازی بدون تماشاگر است 

به گزارش "ورزش سه"، اما این تلاش‌ها به نتیجه‌ای نرسید و قطعا دیدار ایران در برابر امارات فردا ساعت 18 در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 

 

 سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با سفیر لهستان در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: « به بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام کردم این تازه شروع راه است و امیدوارم در ادامه راه نیز این بزرگی و عزت وجود داشته باشد. 15 ماه است که این تیم شکست نخورده و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. در ادامه بازی‌ها نیز باید با اراده گذشته بازی کنیم. متاسفانه به دلیل شیوع مجدد کرونا، حضور تماشاگران را در استادیوم نداریم. از همه علاقه‌مندان از این بابت عذرخواهی می‌کنم. این قول را می‌دهم تا در کنار تیم ملی باشیم و آن‌ها را تنها نگذاریم و با پیام‌های مثبت خود از آن‌ها حمایت کنیم.»

 

این تصمیم در پی سرعت بالای شیوع ویروس کرونا امیکرون اتخاذ شد و با این شرایط پیش بینی می‌شود احتمالا بازی‌های دور برگشت لیگ برتر هم بدون تماشاگر برگزار شود.

دیدگاه‌ها