کد خبر : 1807791 | 11 بهمن 1400 ساعت 11:36 | 33.3K بازدید | 18 دیدگاه

توافق با استقلال، مذاکره با رشید

مظاهری در یک قدمی پیوستن به فولاد

دو باشگاه استقلال و فولاد بر سر پیوستن قرضی رشید مظاهری به این تیم به توافق رسیدند و انتظار می‌رود این انتقال طی ساعات پیش رو رسمی شود.

مظاهری در یک قدمی پیوستن به فولاد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که گره کور روابط بین استقلال و مظاهری بالاخره باز شده و حالا همه چیز آماده انتقال این بازیکن به فولاد است. دروازه‌بان باتجربه‌ای که فصل خوبی را در جمع آبی‌های پایتخت سپری کرد، در هفته‌های پایانی فصل گذشته به یک‌باره نیمکت‌نشین شد و این مسئله سبب گردید تا حسینی در این فصل نیز قفس توری استقلال را از آن خود کند.

 

پس از بازی با ذوب‌آهن بود که این گلر باتجربه از یک‌سری مشکلات و عدم تمرکزش صحبت کرد. مشکلاتی که به نظر جنبه مالی داشت و مظاهری به همین دلیل از ترکیب اصلی دور شد و سپس رفته‌رفته حتی نامش در میان بازیکنان ذخیره هم قرار نگرفت تا این بازیکن به حضور در تمرینات و سکونشینی بسنده کند.

 

با آغاز بازار نقل و انتقالات زمستانی، اخبار پیرامون مظاهری و جدایی او به اوج خود رسید و از دو باشگاه فولاد و سپاهان به‌عنوان تیم‌های خواهان این بازیکن یاد می‌شد. آبی‌ها تمایل زیادی داشتند تا این بازیکن را با صالح حردانی معاوضه کنند اما رشید سخت در تلاش بود تا با دریافت رضایت نامه‌اش، خودش بتواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

 

حتی پای پرسپولیس نیز به میان آمد و خیلی‌ها از علاقه یحیی گل محمدی به جذب سنگربان استقلال سخن به میان آوردند. شایعاتی نیز منتشر شد که اصرار مظاهری بر دریافت رضایت نامه و انتخاب مقصد بعدی با تصمیم خودش، همین پیشنهاد پرسپولیس بوده است.

 

1687377

 

به هر شکل ممکن، در روزهای گذشته مذاکرات زیادی بین رشید و مدیران استقلال از جمله آجورلو برگزار شد تا طرفین به یک جمع بندی نهایی جهت انتخاب آینده این سنگربان باتجربه دست پیدا کنند. جلساتی که به نظر می‌رسد نتیجه داشته و طی ساعات آینده این گره کور باز می‌شود.

 

فولاد که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود در 2 سال گذشته حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات زمستانی داشته، علاوه بر جذب شهاب گردان در پی به خدمت گیری مظاهری بوده و در روزهای گذشته مذاکرات طولانی و پرشماری بین مدیران دو باشگاه برگزار شده تا به یک توافق نهایی دست پیدا کنند.

 

سرانجام شب گذشته مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد و بر سر انتقال قرضی رشید مظاهری به توافقات نهایی دست یافتند و اکنون تیم اهوازی باید در پی جلب نظر این دروازه‌بان برای حضور در اهواز باشد. اتفاقی که به نظر می‌رسد در ساعات پیش رو رخ خواهد داد.

 

بدین‌ترتیب پروژه حضور مظاهری در فولاد با موفقیت بسته خواهد شد و رشید به‌صورت قرضی و تا پایان فصل جاری به جمع شاگردان نکونام اضافه خواهد شد. انتظار می‌رود توافق نهایی با این دروازه‌بان نیز صورت گرفته و در ساعات آینده این انتقال به شکل رسمی از طرف دو باشگاه رسانه‌ای شود.

دیدگاه‌ها