کد خبر : 1807808 | 11 بهمن 1400 ساعت 12:01 | 19.5K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی؛ کریستین اریکسن به برنتفورد پیوست

کریستین اریکسن، بازیکن سابق اینتر، با عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به برنتفورد پیوست.

رسمی؛ کریستین اریکسن به برنتفورد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در ماه دسامبر با توافقی مشترک قراردادش را با اینتر فسخ کرده و از این تیم جدا شده بود و از آن زمان به دنبال باشگاه جدیدی بود.

این بازیکن در جریان دیدار تیم ملی دانمارک برابر فنلاند در مسابقات یورو 2020 دچار ایست قلبی شده و یکی از تراژیک‌ترین صحنه‌های چند سال اخیر در دنیای فوتبال را رقم زده بود.

او پس از آن از الکتروشوک ‌در قلبش استفاده می‌کرد و بر اساس قوانین سری A ایتالیا اجازه حضور در میدان مسابقه با این شرایط را نداشت و به همین دلیل تصمیم گرفت از اینتر جدا شود.

این بازیکن 29 ساله حالا تمامی آزمایشات پزشکی ضروری برای بازگشت به میدان را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده است تا در کنار سامان قدوس برای برنتفورد به میدان برود.

 

1687393

 

اریکسن پیش از این گفته بود که مشکلات قلبی‌اش مانعی برای بازگشت او به میدان نخواهد بود و او قصد دارد تمام تلاشش را برای بازگشت به تیم ملی دانمارک و حضور در جام جهانی 2022 قطر به‌کار بگیرد.

بازی با الکتروشوک در انگلیس ممنوع نیست و تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده خود بازیکن است و حالا اریکسن اولین بازیکنی خواهد بود که با این شرایط در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، دانمارکی است و کریستین نورگارد و ماتیاس ینسن، هم تیمی‌های او در تیم ملی این کشور، نیز جز چهره‌های آشنا برای اریکسن در این باشگاه هستند.

این هافبک پیش از این 6 سال و نیم در تاتنهام حضور داشته و حالا پس از جدایی از این تیم در سال 2020 بار دیگر به لندن بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها