کد خبر : 1807834 | 11 بهمن 1400 ساعت 13:23 | 23.5K بازدید | 16 دیدگاه

امیدوار به تلافی شکست دور رفت؛

بازی مرگ و زندگی برای برانکو در مسقط

تیم ملی فوتبال عمان در هشتمین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی، در خانه پذیرای استرالیا خواهد بود؛ مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز.

بازی مرگ و زندگی برای برانکو در مسقط

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دوئل تیم‌های ملی عمان و استرالیا است؛ شاگردان برانکو بعد از دو شکست پیاپی مقابل ژاپن و عربستان، حالا کورسوی امیدی برای صعود به جام جهانی دارند و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود نیازمند کسب پیروزی در دیدار دشوار مقابل استرالیا هستند.

 

عمانی‌ها که با 7 امتیاز در جایگاه چهارم جدول حضور دارند، در صورت پیروزی در مسابقه حساس فردا برابر استرالیا، محکوم به پیروزی در دوئل‌های بعدی برابر ویتنام و چین‌ و از سوی دیگر امیدوار به بازی‌های سخت حریف در دوهفته آخر مسابقات مقدماتی در این گروه هستند.

 

اما در سوی مقابل شکست یا تساوی در مسابقه فردا، می‌تواند حکم قطعی به عدم صعود عمان به جام جهانی 2022 قطر بدهد؛ اتفاقی که چندان دور از ذهن هم نیست، چرا که استرالیا هم به دنبال صعود مستقیم به جام جهانی است و با توجه به رویارویی مستقیم ژاپن-عربستان، آن‌ها به دنبال پیروزی در مسقط برای صعود به رتبه دوم جدول و افزایش امیدواری‌هایشان برای صعود مستقیم به جام جهانی هستند.

 

دوئل رفت دو تیم در سیدنی با برتری 3-1 استرالیا به پایان رسید و حالا شاگردان برانکو ایوانکوویچ با انگیزه انتقام شکست دور رفت و البته زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود به جام جهانی، پا به میدان مسابقه فردا در ورزشگاه سلطان قابوس می‌گذارند.

 

البته که برانکو ایوانکوویچ با چالش جدی هم برای مسابقه فردا روبه‌روست و آن‌ها هم ابتلای چند بازیکن تیم ملی فوتبال عمان به ویروس کروناست که باعث شده تا احتمالاً سرمربی کروات تیمش را با آرایشی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها