کد خبر : 1807865 | 11 بهمن 1400 ساعت 15:58 | 61.1K بازدید | 3 دیدگاه

در هتل ما تردد سایر مردم وجود داشت

یونس محمود: ما به اتفاقات تهران شک کردیم

یونس محمود اعتقاد دارد که در جریان دیدار با ایران، اتفاقاتی در هتل محل اقامت این تیم رخ داده که زیبا نبوده است.

یونس محمود: ما به اتفاقات تهران شک کردیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت چند روز از دیدار ایران و عراق، هم‌چنان حواشی این بازی ادامه داد. یونس محمود نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگو با برنامه "صدی الملاعب" شبکه MBC عراق به انتقاد از اتفاقات رخ داده در تهران پرداخت.

 

یونس محمود در این مصاحبه گفت: اتفاقات زیادی در بازی با ایران رخ داد که زیبا نبود و ما و دلایل آن را نیز هنوز نفهمیده‌ایم. یکی از آن موارد این است که ما باید در یک مکان ایزوله قرار می‌گرفتیم اما در محل اسکان ما در تهران، بازیکنان در دو طبقه مستقر شده بودند ضمن اینکه خانواده‌هایی نیز در همین طبقات حضور داشتند که رفت و آمد با آنها صورت می‌گرفت و به همین دلیل تعداد مبتلایان افزایش پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: ما قبل از پرواز به تهران، تست کرونا دادیم و پس از ورود به ایران دوباره تست دادیم که جواب منفی شد اما فدراسیون فوتبال ایران آن را قبول نکرد و این باعث شد تا ما به این موضوع شک کنیم. ساعت 30 دقیقه بامداد اسامی مبتلایان را به ما ابلاغ کردند.

او گفت: نحوه اطلاع من از این موضوع نیز جالب بود. من سر و صدایی را از درون راهرو شنیدم که حالت تنش بین بازیکنان بود. من آنها را به داخل اتاق بردم و اعلام کردم این مسئله باید به رئیس هیئت اعزامی تیم ملی عراق ابلاغ شود و ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردیم و چندین بار به آن‌ها نامه زدیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق اضافه کرد: ما نتوانستیم تیم را ترمیم کنیم اما هر کاری که از دستمان بر می‌آمد را انجام دادیم. از روز نخست که به فدراسیون فوتبال آمدیم، برنامه‌ای را به مسئولین دادیم که برای سال 2026 تا 2030 تیم خیلی خوبی را آماده می‌کنیم و خیال شما راحت باشد و بعد از مرحله مقدماتی جام جهانی خواهید دید چه اتفاقی رخ  می‌دهد.

 

یونس محمود در پایان گفت: به نوبه خودم از آقای پتروویچ بابت تحویل گرفتن تیم تشکر می‌کنم. این چیزی بود که توانستیم در این مرحله انجام بدهیم و نمی‌توانیم بیش از این کاری انجام دهیم. در بازی‌های پیش رو از تیم حمایت می‌کنیم. ما به دنبال بازگرداندن بازی‌های عراق به داخل کشور هستیم.

دیدگاه‌ها