کد خبر : 1807895 | 11 بهمن 1400 ساعت 19:16 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

آدریانو:

امیدوارم اینتر در دربی میلان به پیروزی برسد

آدریانو، ستاره سابق اینتر، ابراز امیدواری کرد که این تیم در دربی دلامادونینا به پیروزی دست پیدا کند.

امیدوارم اینتر در دربی میلان به پیروزی برسد

به گزارش "ورزش سه"، تصور می شد که شاید بعد از جدایی آنتونیو کونته و ستاره‌هایی نظیر روملو لوکاکو و اشرف حکیمی از اینتر، این تیم با بحران مواجه شود اما سرمربی جدید نراتزوری یعنی سیمونه اینزاگی تیمی فوق‌العاده را روانه این فصل از رقابت‌ها کرده است. اینتر در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های سری‌آ محسوب می‌شود و در لیگ قهرمانان نیز به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته است.

 

هفته آینده دو تیم اینتر و میلان در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول که نراتزوری می‌تواند با پیروزی در آن گام بزرگی به سمت قهرمانی بردارد. آدریانو، ستاره سابق اینتر، درباره این بازی گفت: "اینتر در این فصل شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. امیدوارم آنها در دربی پیروز شوند، اما در این بازی ها هر اتفاقی ممکن است بیفتد."

 

 

1684125

 

 

در ادامه از آدریانو سوال شد که آیا با وجود جدایی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی انتظار داشته که اینتر همچنان مدعی اصلی عنوان قهرمانی باقی می ماند یا خیر که او در جواب گفت: "بله یا حداقل بگویم به این مسئله امیدوار بودم. نراتزوری سازماندهی عالی و تیمی با بازیکنان برجسته ای مثل لائوتارو مارتینز و الکسیس سانچز دارد. سیمونه اینزاگی نیز مربی بسیار خوبی است.  آنتونیو کونته نیز واقعا خوب است، اما نتایج اینزاگی تا اینجا بهتر بوده است."

 

 

1608192

دیدگاه‌ها