کد خبر : 1807919 | 11 بهمن 1400 ساعت 20:21 | 36.8K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ انتقال قرضی مهاجم یوونتوس به تاتنهام

دژان کولوسفسکی، مهاجم یوونتوس، با قرارداد قرضی به باشگاه تاتنهام منتقل شد.

رسمی؛ انتقال قرضی مهاجم یوونتوس به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام از چند روز قبل مذاکراتش با مدیران یوونتوس را برای جذب کولوسفسکی آغاز کرده بود و در نهایت موفق شد در ساعات پایانی این قرارداد را قطعی کند.

این مهاجم سوئدی خریدی مهم برای آنتونیو کونته به حساب می‌آید که این فصل بیش از حد به هری کین، لوکاس مورا و سون هیونگ مین وابسته بوده و به دنبال تقویت تیمش در خط حمله بود.

تاتنهام در تلاش است تا بتواند جایی در بین چهار تیم صدر جدول داشته باشد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند.

 

1537835

 

باشگاه یوونتوس دقایقی پیش اعلام کرد که کولوسفسکی با امضای قرارداد قرضی 18 ماهه از این تیم جدا شده و به تاتنهام پیوسته است. یوونتوس برای این انتقال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سه میلیون یورو دریافت می‌کند.

آنها فصل آینده نیز برای حضور این بازیکن هفت میلیون یورو از تاتنهام دریافت خواهند کرد و بند خرید اجباری این مهاجم 21 ساله که تحت شرایط خاصی فعال خواهد شد نیز 35 میلیون یورو است. تاتنهام می‌تواند در صورت فراهم نشدن این شرایط نیز از این بند استفاده کند.

کولوسفسکی این فصل 27 بازی در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس انجام داد و مجموعا 972 دقیقه در زمین بازی حضور داشت. او در طول این مدت دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل ارسال کرد.

دیدگاه‌ها