کد خبر : 1808023 | 12 بهمن 1400 ساعت 13:05 | 12.6K بازدید | 3 دیدگاه

عادت عجیب ناگلزمان؛ فریاد زدن نام بازیکنان در خواب!

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید به عادت عجیبی دچار است که باعث شده همسرش نتواند استراحت کافی در شب داشته باشد.

عادت عجیب ناگلزمان؛ فریاد زدن نام بازیکنان در خواب!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که فشار کاری در بایرن مونیخ برای ناگلزمان بسیار زیاد است و این فشار به جایی رسیده که او شب‌ها نیز درگیر کار شده است.

این مربی 34 ساله در گفت‌وگو با بیلد اظهار کرد: «گاهی پس از پایان یک بازی وقتی به خواب می‌روم ناگهان نام بازیکنان تیمم را صدا می‌کنم. همسرم یک بار به من این را گفت. گاهی این کارم باعث می‌شود که او شب‌ها نتواند استراحت کند و از خواب بیدار شود.»

این در صورتی است که این مربی آلمانی بتواند شب‌ها به خواب برود. او بسیاری از شب‌ها تا نیمه شب بیدار است و این اتفاق به‌طور خاص پس از دیدارها بیشتر تکرار می‌شود، چرا که زمان زیادی می‌برد تا بتواند بر استرس و نگرانی‌های ایجاد شده در طول 90 دقیقه غلبه کند.

 

1682896

 

همین موضوع باعث شده که شرایط برای همسر این مربی جوان آلمانی که در سال 2018 با او ازدواج کرد و حالا دو فرزند نیز دارند سخت شود.

بایرن مونیخ این فصل تحت هدایت ناگلزمان عملکرد بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشته و موفق شده با کسب 49 امتیاز از 20 بازی در صدر جدول قرار بگیرد. آن‌ها در حال حاضر 6 امتیاز از بروسیا دورتموند که در رده دوم جدول جای گرفته بیشتر دارند و انتظار می‌رود که مشکل خاصی برای کسب دهمین عنوان قهرمانی متوالی در بوندس‌لیگا نداشته باشند.

دیدگاه‌ها